Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسمپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در نشست مشترک استاندار فارس و مجمع نمایندگان استان، بیان کرد: ثروت و سرمایه اصلی هر جامعه‌ای نیروی انسانی است که به باید به آن توجه ویژه شود.

او افزود: دولت پارسال در شرایط سخت و در وضعیت تحریم افزایش ۵۰ درصد امتیازات قانون و متناسب سازی و همسازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار فارس ادامه داد: همچنین پارسال شاهد کاهش متوسط سن مدیران و انتصاب جوانان و زنان در پست‌های مدیریتی فارس بودیم. ضروری است تا نمایندگان مجلس تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی را در دستور کار قرار دهند.

قاسم‌پور گفت: اگر انتظار کار جهادی داریم و به دنبال تحول و توسعه هستیم باید به ثروت واقعی که نیروی انسانی است، توجه ویژه کنیم.

او با بیان اینکه طی یکی دو سال گذشته تلاش شده تا در فارس بر مبنای مزیت‌ها اقدامات اجرایی شوند و به دنبال آن مجموعه دولت در استان به یک مجموعه کارامد بدل شود، عنوان کرد: در حوزه توسعه ارتباطات نیز اتفاقات خوبی در سطح فارس با بهره گیری از فرصت وجود وزیر استان فارسی این وزارتخانه رقم خورده است.

معاون استانداری فارس با اشاره به رشد چشمگیر ارتباطات زیرساختی در استان از رشد ۷ هزار درصدی پهنای باند در فارس خبر داد.

قاسمپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلب مشارکت و همراهی مردم از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، از جمع آوری و توزیع ۵۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مؤمنانه خبر داد و گفت: در موضوع کرونا با وحدت و همدلی، همه ادارات و نهاد‌ها پای کار آمدند و فراتر از اختیارات استانی تصمیماتی گرفته شد که مجموع آن‌ها موجب شده تا امروز ما وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌ها داشته باشیم.

او با بیان اینکه لیست انتظار بیماران کرونایی برای بستری در بیمارستان‌های فارس به صفر رسیده است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز وضعیت فارس را قرمز اعلام کرده تا حساسیت را بالاتر ببرد، اما از نظر وزارت بهداشت ما همچنان در وضعیت هشدار و نارنجی به سر می‌بریم.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: طی مدت ٨ ماه گذشته تنها ١٥ تا ٢٠ روز فارس در وضعیت قرمز به سر برده است.

قاسمپور با تصریح بر این نکته که مدیریت این بیماری در فارس نشان از فرهنگ مردم و تصمیمات خوب حکومتی و دولتی دارد، گفت: تا امروز ٤١٠ هزار بازرسی از مشاغل و اصناف انجام شده و ۶۲۰۰ واحد متخلف پلمب شده است.

او با بیان اینکه فارس در میزان تست‌های روزانه از استان‌های اول کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: توقع و انتظار این است که نمایندگان استان در مجلس برای تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات کادر سلامت استان از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تصریح بر این نکته که تعطیلی راهکار اساسی نیست، گفت: تعطیلی کامل استان در صلاحیت ستاد ملی است، ضمن اینکه پیشنهاد دهندگان تعطیلی استان به سه مؤلفه در حل و حفظ سلامت، امنیت و اقتصاد هم توجه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فارس کرونا ویروس استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد