Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@06:27:18 GMT

توصیه آلمان به به سیاستمداران آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۴۳۷۰

توصیه آلمان به به سیاستمداران آمریکایی

پخبرگزاری فارس: وزیر خارجه آلمان چهارشنبه شب به وقت تهران به اظهار نظر درباره سرنوشت نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت و گفت، اعتماد به نتایج انتخابات مهم است.

«هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان در این زمینه گفت: «اظهار نظر درباره شمارش آرا در وهله کنونی زود است. با وجود اینکه متاسفانه روند دوقطبی وجود داشت، میزان مشارکت مردم در (انتخابات) آمریکا بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه همه سیاستمداران به روند و نتایج انتخابات اعتماد کنند، مهم است.»

وی در بخش دیگر با ادعای وجود دموکراسی قوی در آمریکا گفت، در گذشته نهادهای این کشور ثابت کرده‌اند که حتی در وضعیت‌های دشوار با پایبندی به قانون می‌توانند بر اوضاع مسلط شوند.

«آنه‌گرت کرامپ-کارن باوئر» وزیر دفاع آلمان نیز در مصاحبه با شبکه «زد‌ دی ‌اف» در واکنش به انتخابات آمریکا گفت: «این یک وضعیت، بسیار انفجاری است و ممکن است به یک بحران قانون اساسی در ایالات متحده منتهی شود.»

وزیر دفاع آلمان که اولین واکنش برلین به تحولات جاری انتخاباتی آمریکا را نشان داد، درباره تنش‌های پس از انتخابات ابراز نگرانی کرد و هشدار داد: «این (وضعیت) چیزی است که باید باعث نگرانی شدید ما شود».

هشدار این مقام ارشد دولت آلمان درباره اوضاع در آمریکا در حالی مطرح شده که تقریبا همزمان با سخنرانی ترامپ و اعلام پیروزی او در انتخابات و هشدارش درباره تقلب، مخالفان او در نزدیکی کاخ سفید و برخی دیگر از نقاط آمریکا تظاهرات کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر خارجه آلمان انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: باریدن تگرگ به اندازه یک سیب در شهر فجیره امارات (فیلم) پاک سازی تگرگ و برف در نیمه مرداد در یکی از شهرهای آلمان (فیلم) بارش تگرگ شیشه‌ی خودروها را در آلمان شکست ! (فیلم)

دیگر خبرها

  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم)
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم