Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در دیداری صمیمی با جمعی از فرزندان شاهد بر عزم جدی هیئت مدیره برای کسب رضایت حداکثری ذینفعان به ویژه خانواده معظم شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کریمی در این دیدار که همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) وامام جعفر صادق (ع) انجام شد، ضمن تشریح دستاوردها و برنامه های پیش روی بانک، خدمت رسانی به خانواده معظم شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری را از ماموریت های اصلی بانک دی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اینکه تصمیمات هیئت مدیره بانک در راستای تامین منافع سهامداران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، افزود: سهام خانواده معزز شهدا و ایثارگران گرانقدر با همراهی بانک و مساعدت‌های رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و اقدامات صورت گرفته طی یک فرآیند قانونی آزادسازی شد و تلاش مدیریت بانک معطوف به حمایت از منافع سهامداران و به ویژه این قشر عزیز است. 

وی همچنین درباره موضوع افزایش سرمایه بانک گفت: اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه بانک در سامانه کدال منتشر شده است و بلافاصله پس از موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک مرکزی، مقدمات برگزاری مجمع افزایش سرمایه فراهم خواهد شد.

کریمی، کاهش زیان انباشته، رشد سپرده ها در کنار اصلاح ترکیب آنها، کاهش مطالبات معوق، تعیین تکلیف املاک مازاد، اصلاح ترکیب پرتفوی سپرده ها، افزایش میزان تسهیلات پرداختی، تسویه اضافه برداشت از بانک مرکزی، افزایش کفایت سرمایه، کاهش قیمت تمام شده پول و جذب منابع ارزان قیمت در کنار افزایش درآمدهای کارمزدی حاصل از توسعه بانکداری الکترونیک و فروش اموال و املاک مازاد را تنها بخشی از دستاوردهای بانک طی ۹ ماه گذشته برشمرد و ابراز امیدواری کرد این روند با حمایت سهامداران و تلاش مضاعف کارکنان بانک با شتاب بیشتری تداوم یابد. مدیرعامل بانک دی با بیان این که خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی برای خانواده بانک دی است، راه اندازی میز خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور را در کنار ارائه سایر خدمات متنوع در راستای تلاش برای توسعه این خدمات برشمرد و گفت: امیدواریم با ادامه روند موجود، سرعت خدمت رسانی به این قشر عزیز افزایش یابد. گفتنی است در این نشست، مظفر جهانی و جعفر رحیمی خواه فرزندان شهدای والامقام، ضمن بیان دغدغه ها، نقطه نظرات خود را در حوزه های مختلف مطرح کردند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: شهدا و ایثارگران مدیرعامل بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی