Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴   مهدی قائدی بازیکن استقلالی در ۱۴ آذر ۷۷ در بوشهر بدنیا آمده و در پست وینگر بازی می‌کند مهدی قائدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و در نخستین فصل بازی خود با ۱۰ گل برای تیمش عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد مهدی قائدی بازیکن کم سن و سال استقلال با جثه کوچکش برای خیلی‌ها یادآور باشوی محبوب بهرام بیضایی بود به همین دلیل به باشو معروف شده و به او نیمار ایرانی هم گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مهدی قائدی در یک تصادف جنجالی و مرگ یک فوتبالیست در بوشهر به یک سال حبس تعزیری محکوم شد مهدی قائدی بازیکن باشگاه استقلال به تازگی متاهل شده که به نظر همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است! خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قائدی ۷ سال از او بزرگتر و متولد ۱۳۷۰ است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال ۱۳۷۷ است.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، مهدی قائدی ، استقلال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی قائدی استقلال ویلموتس مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، عملکرد مطلوب اوسمار ویرا روی نیمکت پرسپولیس، اعتمادبه‌نفس رضا درویش را هم بالا برده است. به هر حال مدیرعامل پرسپولیس با انتخاب دستیار یحیی گل‌محمدی به جای خود او، ریسک بزرگی انجام داد و روزهای اول تحت فشار شدید قرار گرفت، اما امروز از تصمیمی که گرفته رضایت دارد و به همین‌خاطر شروع به کری‌خوانی کرده است: «عده‌ای به‌خاطر اوسمار به من فحش می‌دادند، اما الان می‌گویند دیدی گفتیم مربی خوبی است!»

حتما از این دست آدم‌ها در فوتبال ایران زیاد داریم، اما به هر حال انتخاب اوسمار خیلی غیرمنتظره بود و به منتقدان بابت شوک اولیه باید حق داد. در ضمن حالا که آقای درویش مشغول ستایش از درایت خودش است، بد نیست در مورد عملکرد نبیل باهویی، مهاجم خریداری شده از سوی خودش هم کمی توضیح بدهد!

کد خبر 846238 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟