Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی ، سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس به شایعه حضورش روی نیمکت استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اخیرا احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که حسین فرزامی، پیشکسوت این تیم پیشنهاد حضور علی دایی به‌عنوان سرمربی در جمع آبی‌ها را به او داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعادتمند در گفت‌وگویی که داشته، مدعی شده علاوه بر اینکه فرزامی ۸-۷ بار برای حضور علی دایی روی نیمکت استقلال صحبت کرده و علاوه بر آن، دایی نیز علاقه‌مند به پذیرفتن این پیشنهاد بوده است.

 

علی دایی که یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید و سابقه بازی و سرمربیگری در پرسپولیس را دارد، در خصوص این اظهار نظر عجیب مدیرعامل سابق استقلال صحبتی نکرده بود که پس از ۲۴ ساعت به این موضوع واکنش نشان داد.

علی دایی در خصوص شایعه حضورش روی نیمکت استقلال در پیامی نوشت:

«با احترام به هواداران محترم باشگاه استقلال، کسی با من برای سرمربیگری استقلال صحبت نکرده و بنده هم هرگز جواب مثبتی نداده‌ام، متاسفانه بعضی آقایان وقتی تاریخ مصرفشان تمام می‌شود، شروع به داستان سرایی می‌کنند.»

 

اظهارات سعادتمند در روزهایی که اخبارِ پیرامون علی دایی به موضوع سرقت از او مطرح بود، عجیب به نظر می‌آمد که آقای گل فوتبال جهان این موضوع را رد کرد.

 

علی دایی در حالی این شایعه را تکذیب کرد که پس از برکناری جنجالی از سایپا، پیشنهادات متعددی را رد کرده و با برخی باشگاه‌های خواهانش نیز به توافق نرسیده است.

 

پیش از شروع فصل صحبت از حضور علی دایی روی نیمکت تراکتور بود که بنابر دلایلی این انتقال نهایی نشد و در مقاطع مختلف نیز شایعه سرمربیگری او در تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و حتی تیم ملی هم شنیده شد که هیچ یک به سرانجام نرسید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علی دایی استقلال علی دایی لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی روی نیمکت علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمتی مربی استقلال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد