Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@16:32:27 GMT

هزارمین پیروزی برای نادال

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۵۸۳۶

آفتاب‌‌نیوز :

رافائل نادال چهارشنبه شب در تنیس مسترز پاریس برابر فلسیانو لوپس قرار گرفت و ۲ بر یک هموطنش را شکست داد تا هزارمین پیروزی‌اش را جشن بگیرد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست ۶ بر ۴ مغلوب شد اما توانست جبران کند و در ست دوم ۷ بر ۶ پیروز شود. مرد شماره دو جهان در ست پایانی ۶ بر ۴ لوپس را شکست داد و در میان سه تنیسوری قرار گرفت که بیش از ۱۰۰۰ پیروزی به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آس، جیمی کانرز با ۱۲۷۴ برد و ۲۳۸ شکست (۸۱.۸ درصد میانگین پیروزی)، راجر فدرر با ۱۲۴۲ پیروزی و ۲۷۱ باخت (۸۲ درصد) و ایوان لندی با ۱۰۶۸ برد و ۲۴۲ شکست (۸۱.۵ درصد) رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. با این حال نادال که تنها ۲۰۱ بار مغلوب شده در میانگین پیروزی ها نسبت به این سه تنسیور بهتر عمل کرده است: ۸۳ درصد.

تنیسور اسپانیایی که سه هفته پیش با فتح رولان گاروس به رکورد راجر فدرر در قهرمانی گرند اسلم رسید (۲۰ عنوان)، اکنون هدفش قهرمانی در رقابت‌های پاریس و برابری با رکورد نواک جوکوویچ در فتح بازی های مسترز است (۳۶ عنوان). او همچنین می‌تواند اختلاف امتیازش را با جوکوویچ، مرد شماره یک جهان کمتر کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رافائل نادال تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رکورد ۷۵ ساله بارندگی در دبی شکست
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم