Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان از شرایط خوب تیمش و همکاری خوب کنار رقیبش علیرضا حقیقی صحبت می‌کند.

مهرداد بشاگردی، دروازه‌بان تیم گل‌گهر سیرجان، در خصوص شرایط تیمش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر شرایط ما خوب است. دو ماه است تمرینات ما را شروع شده و اردوی خیلی خوبی در کیش سپری کردیم. با انجام بازی‌های تدارکاتی به آمادگی بیشتر تیم کمک کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم شروع خیلی خوبی در لیگ داشته باشیم.

او در خصوص جدایی محمد میری و پیوستن به ذوب‌آهن ادامه داد: تا روزی که نقل و انتقالات ادامه داشته باشد این بحث‌ها نیز هست. مطمئنا با درایت کادر فنی و باشگاه بهترین تصمیم برای بازیکنان گرفته می‌شود و  حتماً اتفاقات خوبی می‌افتد.

دروازه‌بان گل‌گهر در خصوص اینکه تمرین در کنار علیرضا حقیقی به چه شکل  است؟ عنوان کرد: یک دوست و همکار  خیلی خوب پیدا کرده‌ام. در کنار هم تمرین می‌کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای گل‌گهر  رقم بزنیم.

این بازیکن در خصوص بازی دوستانه با پرسپولیس نیز گفت: یک بازی عالی به عنوان آخرین بازی دوستانه قبل از فصل برگزار شد. ان‌شاءالله بتوانیم از اتفاقات بازی با پرسپولیس بهترین استفاده را برای بازی هفته آینده با سپاهان بکنیم.

بشاگردی در پایان در خصوص بازی هفته اول لیگ با سپاهان افزود: سپاهان مربی جدید با ایده‌های خوب و همچنین بازیکنان بزرگی دارد. بازی سختی خواهد بود اما قطعاً تمام تلاش‌مان این است بهترین نتیجه را در اولین بازی رقم بزنیم. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص بازی مقابل افغانستان در مرحله گروهی جام ملت های آسیا گفت: از ۳۵ روز قبل از آغاز این مسابقات اردوی آماده سازی خود را شروع کردیم که شامل ۳ بازی دوستانه با تیم‌های ملی ویتنام، مراکش و نیوزلند در شهر «هوشی مین» بود.

او ادامه داد: حسین طیبی نتوانست به دلیل مصدومیت به موقع به این بازی‌ها برسد با این حال، با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان، تیم ایران از آمادگی خوبی برای رسیدن به اهداف خود برخوردار است.

شمسایی در خصوص تیم ملی افغانستان هم گفت: افغانستان یک تیم با استعداد است و مطمئناً می‌تواند در این مسابقات شگفتی ساز شود. آنها بسیار تکنیکی هستند و ما تا جایی که می‌توانستیم آنها را آنالیز کردیم و معتقدیم که مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم