Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@09:50:33 GMT

افزایش سرمایه فوق سنگین در «ساینا»

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۶۵۶۴

افزایش سرمایه فوق سنگین در «ساینا»

هیات مدیره شرکت صنايع بهداشتی ساينا خبر از افزایش سرمایه 750 درصدی دارد. به گزارش پول نیوز، بر اساس گزارش توجیهی هیات مدیره که مهر تایید حسابرس نیز بر آن درج شده، شرکت صنایع بهداشتی ساینا درنظر دارد سرمایه ۱۰۰ میلیارد ريالی کنونی خود را به ۸۵۰ میلیارد ريال افزایش دهد.
از افزایش ۷۵۰ میلیارد ريالی، ۱۵۰ میلیارد ريال از محل سود انباشته و ۶۰۰ میلیارد ريال نیز از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمایه وارد شده جهت اجرای طرح توسعه، خرید مواد اولیه، تأمین سرمایه در گردش و بازپرداخت تسهیلات بانکی مصرف خواهد شد.
با توجه به روند صعودی مصرف محصولات پاک کننده پیش بینی می شود اندازه بازار بزرگتر شود و از سوی دیگر، به سبب منسوخ شدن تکنولوژی و افزایش تیراژ فروش و سهم بازار، نیاز به تکنولوژی جدید در خصوص تولید بطری وجود دارد. به همین سبب، «ساینا» این نقیصه را با اجرای طرح توسعه با هزینه ۳۵۳ میلیارد ريالی آغاز کرده است.
«ساینا» پیش بینی کرده در صورت انجام افزایش سرمایه در سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۰ به سود خالص ۴۸۴ میلیارد ريالی دست یابد و در غیر این صورت، ۴۵۴ میلیارد ريال سود به بار خواهد نشست.
نکته قابل توجه در گزارش هیات مدیره این است که سود خالص سال مالی ۹۹ با فرض انجام افزایش سرمایه ۱۶۲ میلیارد ريال برآورد شده است؛ در حالی که در صورت عدم انجام افزایش سرمایه برای این سال سود ۲۶۲ میلیارد ريالی متصور شده است! بر اساس گزارش دوره ۹ ماهه منتهی به شهریور ماه، مبلغ ۲۰۹ میلیارد ريال سود خالص محقق شده است.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت صنایع بهداشتی ساینا محصولات سرمایه سهامداران تولید افزایش سرمایه میلیارد ریالی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • مجمع حکشتی ۱۴۰۳ | سرمایه حکشتی چند درصد افزایش یافت؟
  • ضربه سنگین طوفان الاقصی به اقتصاد رژیم صهیونیستی
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های
  • تعویض هادی خطوط انتقال برق 132 کیلوولت مارون اصلی - مربچه در خوزستان‏