Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان از ۵۶ پایگاه نمازجمعه، این فریضه عبادی سیاسی در بیش از ۳۰ نقطه به دلیل وضعیت فوق قرمز کرونایی استان اقامه نمی شود.

حجت الاسلام سیدمحمدجعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با توجه به وضعیت فوق قرمز استان به لحاظ شیوع کرونا در خصوص نمازجمعه( ۱۶ آبان) توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با تاکید بر لزوم استمرار همکاری با ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا از تعطیلی تعداد قابل توجهی از نمازهای جمعه هفته جاری در مقایسه با هفته های قبل خبر داد.

 

 

 

وی گفت: به دلیل شرایط خاص در مواجهه با ویروس منحوس کرونا و در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی و استانی مقابله با این بیماری و هماهنگی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نیز با محوریت نماینده ولی فقیه در استان برای نماز جمعه ۱۶ آبان تصمیماتی اتخاذ شد.

 

 

 

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: بر این اساس نماز جمعه در شهر های کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند، بافت، راور، بردسیر، شهربابک، انار، کوهبنان، کشکوئیه، نگار، یزدان آباد، رابر، زیدآباد، زنگی آباد، ارزوئیه برگزار نمی شود.

 

 

 

وی ادامه داد: چترود، ماهان، کاظم آباد، اختیارآباد، باغین، محی آباد، جوپار، پاریز، بلورد، امین شهر، بهرمان، صفائیه، ریحان شهر، خانوک، پابدانا، هنزاء از دیگر نقاطی است که نمازجمعه این هفته در آن اقامه نمی شود.

 

 

 

این مسئول ادامه داد: در سایر شهرهای استان با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی نمازجمعه برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرایط فوق قرمز کرونایی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان فقط با مردم آباد می‌شود

شهردار کرمان با بیان اینکه کرمان فقط با مردم آباد می‌شود، گفت: اگر مردم به میدان بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، قطعاً می‌توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی در آئین بازگشایی شهربازی کرمان با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی برای بازگشایی این مجموعه، اظهار کرد: اعتقاد داشتم باید شهربازی کرمان در شأن مردم نجیب و خوب کرمان باشد.

وی با اشاره به اینکه شهربازی کرمان در حال تغییر است، از اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه خبر داد و افزود: علاوه بر سرمایه‌گذار، بخش قابل توجهی از محل اعتبارات شهرداری کرمان نیز در شهربازی هزینه شد تا فضای خیلی خوبی ایجاد شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه کرمان فقط با مردم آباد می‌شود، گفت: اگر مردم به میدان بیایند و از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، قطعاً می‌توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم؛ در مدتی که من در مسند شهردار کرمان هستم، همه همکارانم با تمام توان به میدان آمدند و توانستیم قدم کوچکی برای کرمان برداریم.

وی این اقدامات را برای شهری مثل کرمان کافی ندانست و گفت: کرمان شهر زیارتی و میزبان زائران شهید حاج‌قاسم سلیمانی است و باید حتماً شهری در شأن زائران او باشد؛ حاج‌قاسم همیشه دغدغه امنیت، شادی و رفاه مردم را داشتند و ما هم به‌عنوان متولیان شهر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی را جزو مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌دانیم.

کد خبر 739669

دیگر خبرها

  • باران ،طوفان وسرما در کرمان
  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • برپایی مراسم احیاء شب‌های قدر در ۴ هزار نقطه استان کرمان
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • باران و سرما در راه کرمان
  • هشدار سطح زرد هواشناسی
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • باران وسرما در راه کرمان