Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به خواست مشتریان برای خرید محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک برنامه پیش‌فروش این خودرو را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا روز شنبه ۱۷ آبان ماه) به اجرا می‌گذارد.

پس از اتمام مهات ثبت‌نام و احراز هویت مشتریان، قرعه‌کشی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار و مشتریان نهایی تعیین خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از اعلام اسمی، همچون روال طرح‌های فروش خودرو (فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش)، منتخبان تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

موعد تحویل خودرو، اردیبهشت و خرداد سال آینده تعیین شده و خودرو براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تحویل مشتریان خواهد شد.

لازم به ذکر است که به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش‌های قبل در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد. سند مالکیت خودرو‌های تحویلی نیز به مدت یک سال در رهن ایران خودرو خواهد بود.      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گروه صنعتی ایران خودرو دناپلاس پارسی خبر ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، راه آهن جمهوری اسلامی اعلام کرده : پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از امروز  آغاز شده است.

شهروندان  برای خرید بلیت همه مسیر‌ها می‌توانند به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان می توانند بلیت مورد نیاز خود را با مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار
  • سوءاستفاده مشتریان خارجی از وضعیت فروش نفت ایران
  • سوء استفاده مشتریان خارجی از رقابت چند نهاد و ارگان برای فروش نفت ایران: بیگانگان تخفیفات قابل ملاحظه ای می‌خواهند!