Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حسین زادگان در جمع فرمانداران که با حضور رییس فدراسیون کشتی کشور برگزار شد، بر تدوین برنامه یی متناسب با ویژگی های هر منطقه برای اعتلای ورزش مازندارن و ورزش اول استان تاکید کرد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، احمد حسین زادگان، در گردهمایی فرمانداران استان که با حضور علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با اشاره به این که در تمام جلسات با کشورهای حاشیه خزر یکی از محورهای تفاهم؛ ورزشی است و می توان در این حوزه از این ظرفیت استفاده کرد، گفت: از آنجا که رقبای مهم کشتی در این منطقه قرار دارند، می توان از دانش دو طرف در حوزه کشتی استفاده کرد و در حوزه آموزش، مراودات ورزشی خوبی برقرار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی دولت در مازندران، اظهار نمود: کشتی باید در اولویت برنامه های اداره کل ورزش و جوانان باشد.

او افزود: وقتی مازندران، پایتخت کشتی دنیاست، توقع می رود از توانمندی های فنی این استان برای حضور یک سرمربی مازندرانی در تیم ملی و عضویت یک مازنی در هیات رییسه فدراسیون کشتی برای تبادل اطلاعات و بهره گیری از ظرفیت ها استفاده کرد.

استاندار افزود: فرمانداران و مدیران ورزشی آماده باشند تا بعد از کرونا، برنامه های لازم و لیگ استان و کشتی دانش آموزی را برای پویایی این ورزش در استان اجرا کنند.

حسین زادگان ابراز داشت: اداره کل ورزش و جوانان با تعامل فرمانداران، برنامه متفاوت شهرستانی متناسب با ظرفیت ها و ویژگی های هر منطقه برای اعتلای ورزش و کشتی مازندران ارایه نماید.

استاندار تصریح کرد: فضاهای دولتی ورزشی که می تواند در اختیار اداره کل ورزش و ورزش کشتی قرار گیرد، احصا شود.

برخی از فرمانداران استان در این جلسه بصورت حضوری و برخی بصورت ویدیوکنفرانسی مشارکت داشته اند.      

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشتی باید در اولویت برنامه های اداره کل ورزش و جوانان اداره کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، تقی پیرموذن با اشاره به اهم فعالیت‌های هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل، افزود: این ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شدند.
وی گفت: کسب ۲ مدال نقره توسط تیم دیابت استان در مسابقات کشوری گرگان، کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز توسط تیم ام اس در مسابقات کشوری رامسر و کسب یک مدال نقره و پنج مدال برنز توسط تیم تالاسمی در مسابقات قهرمانی کشور بوشهر از جمله مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل است.
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل گفت: اعزام ۲ داور خانم به کلاس داوری دو و میدانی فدراسیون، اعزام یک مربی خانم به کلاس مربیگری دارت در استان‌های قم و آذربایجان غربی، حضور مربی آقا در کلاس مربیگری تنیس روی میز و حضور ورزشکار پیوند اعضای استان اردبیل در تیم ملی فوتبال را از دیگر اقدامات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان ذکر کرد.
پیرموذن اظهار کرد: بیماران در ۶ گروه ورزشی شامل بیماران دیابتی، هموفیلی، تالاسمی، ام اس، هموفیلی و همودیالیزی و پیوندی‌ها شامل پیوند کلیه، کبد، قلب، پانکراس و مغز استخوان عضو این هیات ورزشی هستند و در ۱۶ رشته ورزشی که با تشخیص پزشک معالج به آنها تجویز می‌شود، تحت نظر پزشک مربوطه فعالیت می‌کنند و برخی از بیماران نیز در چند گروه ورزشی فعال هستند.
وی گفت: ورزشکاران فعال در این هیات ورزشی بر اساس جدول سالانه مشخص شده از سوی فدراسیون در ۶ گروه و در رشته‌های مختلف تمرینات ورزشی را برای کسب آمادگی کامل انجام و به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌شوند.
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل با بیان اینکه ورزش، لازمه سلامتی و نشاط بیماران خاص و پیوند اعضا است، اضافه کرد: حفظ سلامتی و بازیابی توانمندی‌های بیماران خاص و پیوند اعضا با کمک فعالیت‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط و ارتقای سطح امید و زندگی از جمله اهداف فدراسیون و هیات استان است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۹ خانه ورزش روستایی در استان اردبیل
  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند