Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان یورش گسترده نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، بیش از ۱۰ جوان فلسطینی بازداشت شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فلسطین (وفا)، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز در یورش علیه فلسطینیان یک جوان 31 ساله را در شمال غرب رام‌الله بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

همچنین 10 اسیر آزاد شده نیز صبح امروز در یورش گسترده نظامیان صهیونیست در کرانه باختری اشغالی بازداشت شدند.

دفتر باشگاه اسرای فلسطینی در منطقه «طولکرم» واقع در شمال کرانه باختری در گفتگو با خبرگزاری فلسطین اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدای ماه جاری و طی 5 روز 4 شهروند دیگر فلسطینی از مناطق مختلف طولکرم را نیز بازداشت کرده‌اند که در مجموع شمار بازداشت‌شدگان از این منطقه در ماه جاری به 14 نفر می‌رسد.

شهادت یک جوان فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیستکرانه باختری|تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت یک فلسطینی/ ادعای خنثی شدن عملیات ضد صهیونیستی

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنین 3 جوان فلسطینی در «بیت لحم» کرانه باختری را نیز بازداشت کردند.

از سوی دیگر صبح امروز شهرک‌نشینان صهیونیست به چوپانان فلسطینی که در حال چرای دام‌ها‌ی خود در مراتع شرق عین الحلوه در دره‌های شمالی بودند یورش بردند.

«عارف دراگمه» فعال حقوق بشر در این زمینه گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست چوپان‌های فلسطینی را از مراتع بیرون و به دام‌های آنها حمله کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست به شکل مستمر به چوپان‌های فلسطینی و دام های آنها در مناطق مختلف دره‌های شمالی یورش می‌برند.

در قدس اشغالی نیز منابع گزارش دادند که نظامیان رژیم اشغالگر شب گذشته برای دومین روز متوالی در مسیر مواصلاتی ده روستا در شمال غربی قدس اشغالی ایست‌ بازرسی مستقر کردند.

منابع گزارش دادند که نظامیان صهیونیست ده‌ها خودروی فلسطینیان را برای مدتی طولانی توقیف و اقدام به شناسایی هویت آنها کردند و درحالی که کارمندان و کارگران در حال بازگشت به منزل خود بودند عامدانه جلوی آنها را گرفتند.

روز گذشته نظامیان صهیونیست به‌سمت «بلال عدنان» الرواجبه جوان 29 ساله فلسطینی در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس تیراندازی کرده او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک نشینان صهیونیست نظامیان رژیم اشغالگر نظامیان صهیونیست کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها دربیمارستان شفا/شهادت بیش از۲۰۰ فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان صهیونیست بیش از ۲۰۰ فلسطینی را در داخل بیمارستان شفای نوار غزه و اطراف آن به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد که پیکر ده‌ها شهید فلسطینی هنوز روی زمین در اطراف بیمارستان شفا افتاده است.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز اعلام کرده است که اشغالگران صهیونیست محاصره بیمارستان شفا را تشدید کرده و کادر درمان را در این بیمارستان بازداشت کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر با صدور بیانیه‌ای از بازداشت ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا واقع در غرب شهر غزه خبر داد.

این تعداد شهروند فلسطینی از زمان حمله نظامیان صهیونیست در تاریخ ۱۸ مارس تاکنون بدون هیچ دلیل موجه بازداشت شده‌اند.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته حمله‌های وحشیانه خود را علیه بیمارستان‌های نوار غزه و به صورت مشخص بیمارستان‌های شفا و امل تشدید کرده‌اند.

علاوه بر بیمارستان امل، ارتش رژیم صهیونیستی از یک هفته قبل انواع جنایات وحشیانه را علیه آوارگان فلسطینی در بیمارستان شفای نوار غزه مرتکب شده است.

کد خبر 6063043

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷۸۵۰ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی از هفتم اکتبر تاکنون
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا | شهادت بیش از ۲۰۰ فلسطینی
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها دربیمارستان شفا/شهادت بیش از۲۰۰ فلسطینی
  • انفجار مقر جنبش فتح در نابلس/ راهپیمایی حمایت از غزه در طولکرم