Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیب صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص انتخابات هیأت فوتبال استان، اظهار داشت:  زمان چهل روزه هیأت به اداره کل ورزش و جوانان در خصوص بررسی صلاحیت‌های فردی در حال اتمام است اما تاکنون نامه‌ای مبتنی بر اسامی تایید صلاحیت شده به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: هیأت فوتبال استان به طور جد، شنبه هفته آینده این مساله را پیگیری و اتمام حجت خواهد کرد و حداکثر تا عصر روز شنبه، ۱۷ آبان‌ماه اسامی را به فدراسیون ارسال می‌کنیم تا پس از مکاتبات اداری چند روزه تاریخ برگزاری را اعلام و به احتمال زیاد انتخابات تا پایان آبان ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: با توجه به وضعیت و مخالفت‌های پیش آمده برای حفظ وحدت بین هیأت فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم این انتخابات در کمال صمیمیت و صداقت برگزار شود که در صورت انتخاب هرکسی به عنوان رئیس هیأت حمایت و همکاری سایرین و علی‌الخصوص اداره کل ورزش و جوانان را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های انجام شده متوجه شدیم بررسی صلاحیت‌های فردی و مدیریتی هفت نفر از افراد ثبت‌نام شده انجام شده و دو نفر دیگر به دلیل تاخیر در تکمیل مدارک، پس از گذشت چند روز انجام شده، البته این تاخیرها روال عادی در برگزاری انتخابات است اما این مساله در خصوص فوتبال حساسیت بیشتری دارد و گاهی قضاوت‌هایی در این باره می‌شود.

صفری بیان کرد: محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا هم در این تاخیرها بی‌تاثیر نیست چون گاهی برای گردآوری اعضای مجمع سه نفره با مشکل مواجه می‌شویم، اما با احتمال خیلی قوی انتخابات تا پایان آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: سودی عاید اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون در خصوص تاخیر در برگزاری انتخابات نمی‌شود، اما باید در نظر داشت که گاهی صحبت‌ها و نظرات کارشناسی عده‌ای و حتی در رسانه ملی بر افراد تصمیم گیرنده تاثیر خواهد داشت و همین امر سبب می‌شود با حساسیت بیشتری حرکت کنند.

صفری افزود: در خصوص اینکه چه کسی از فدراسیون به عنوان نماینده برای مجمع شرکت خواهد کرد نامه‌ای ارسال نشده، اما احتمال دارد حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون در مجمع حضور داشته باشد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال کرمانشاه ورزش جوانان اداره کل ورزش و جوانان هیأت فوتبال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!