Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص موتور سیکلت های رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت موتور سیکلت های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح ترخیص موتور سیکلت هایی که قبل از تاریخ 29 اسفند سال 1398 توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند، در پلیس راهور استان البرز اجرایی خواهد شد.

سرهنگ شرق افزود: مالکان موتورسیکلت هایی که وسیله نقلیه آنها در پارکینگ ها توقیف شده است می توانند از روز شنبه 17 آبان ماه به مدت 2 ماه با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

این مقام انتظامی با بیان این که مالکان موتورسیکلت ها می توانند در صورت داشتن خلافی بیش از یک میلیون تومان، با مراجعه به اجرائیات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند؛ ادامه داد: با توجه به قانون 8 سال سن تردد برای موتور سیکلت ها، شرط ترخیص برای این وسایل نقلیه مدت پیش گفته است و چنان چه مالک موتور سیکلت مدعی صحت و سلامت ظاهری و فنی موتور سیکلت با برگه معاینه فنی معتبر باشد، پس از بازدید کارشناس پلیس راهور و اخذ تائیدیه مربوطه، برابر دستورالعمل نسبت به ترخیص آن اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت : موتور سیکلت هایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی بوده و باید مالکان یا نماینده قانونی آن ها به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سرهنگ شرق با اشاره به این که موتورسیکلت های با حجم موتور بیش از 250 سی سی شامل این طرح نمی باشند، خاطرنشان کرد: این طرح ترخیص مشمول موتور سیکلت های رسوبی می باشد که صرفاً توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده و موتور سیکلت هایی که توسط رده های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقامات محترم قضایی توقیف شده اند پس از سیر مراحل مربوطه در فرایند ترخیص این دستورالعمل قرار می گیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترخیص موتورسیکلت پلیس راهور استان البرز مالکان موتور سیکلت موتور سیکلت موتور سیکلت ها موتورسیکلت ها سیکلت هایی ترخیص موتور استان البرز پلیس راهور طرح ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد