Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر صبوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: به دنبال برگزاری یک مراسم ترحیم در سمیرم پیک افزایش مبتلایان را داشتیم که با بررسی‌های انجام شده ۱۱۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که ۷۰ نفر بستری شدند و ۳ نفر جان باختند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم افزود: با توجه به بالا رفتن واگیری ویروس کوید۱۹ و افزایش مرگ و میر مبتلایان کرونا، مردم بایستی کاملا اصول بهداشتی را رعایت کنند و با توجه به ظرفیت محدود بیمارستان و پر شدن تمام ظرفیت ای سی یو و کرونا اگر مردم رعایت نکنند روزها و شرایط بدتری در انتظار شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: مردم سعی کنند با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، از انتشار بیماری جلوگیری کنند و افرادی که  نتیجه تست آن‌ها مثبت می شود حتما قرنطینه ۱۴ روزه را رعایت کنند، عدم رعایت حق الناس است و موجب ابتلای دیگران می شوند.

صبوحی تصریح کرد: فقط با رعایت اصول  بهداشتی می‌توان با بیماری مقابله کرد و کاری کنیم که شهرستان سمیرم از حالت بحرانی و مشکی خارج شود، مردم با توجه  به افزایش آمار مبتلایان به کووید۱۹ بعد از برپایی مراسم‌هایی را که باعث دورهمی و جمع شدن افراد در یک مکان و محل می‌شود به شدت دوری کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مراسم ترحیم درمان بهداشت بیمارستان مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • «جنگ علیه زنان»؛ سازمان ملل: اسرائیل در 6 ماه ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • سازمان ملل: «جنگ علیه زنان»؛ اسرائیل در 6 ماه گذشته، ۱۰ هزار زن را در غزه کشته است
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز