Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور ناجا گفت: پس از وضع ممنوعیت تردد بین شهری، تردد به شدت کاهش پیدا کرده است و خودرو‌هایی نیز که اصرار بر عبور دارند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و در صورتی که راننده باز هم از قوانین پیروی نکرد، خودروی شخص توقیف می‌شود.

خبرگزاری میزان - برنا نوشت: سرهنگ عین الله جهانی، در خصوص محدودیت‌های ترددی گفت: پس از وضع ممنوعیت تردد بین شهری، تردد به شدت کاهش پیدا کرده است و هموطنان به خوبی از مقررات پیروی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور ناجا افزود: این طرح هم اکنون در ۹۱ نقطه کشور با دقت و قدرت در حال انجام است و خودرو‌هایی نیز که اصرار بر عبور دارند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و در صورتی که راننده باز هم از قوانین پیروی نکرد، خودروی شخص توقیف می‌شود و به پارکینگ منتقل می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: دوربین‌های جاده‌ای نیز برای کنترل تردد‌ها و ثبت تخلفات در این حوزه به کار گرفته شده اند. دوربین‌ها ورود خودرو‌های غیربومی به داخل شهر‌ها را ثبت کرده و جریمه می‌کند و در مقابل خروج خودرو‌های بومی را نیز ثبت و جریمه می‌کند. این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد و صرفا زمانی تمدید می‌شود که ستاد ملی مقابله با کرونا دستور آن را صادر کند.

معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور ناجا افزود: قاطعیت اجرای این طرح دقیق است و به جز موارد اعلامی که خودرو‌های حامل مایحتاج عمومی و موارد امدادی و اضطراری است، هیچ استثنای دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید: رییس پلیس راه استان البرز: خودروهایی که پلاک تهران و کرج دارند فقط اجازه ورود به این استان را دارند

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: محدودیت ترافیکی تردد در جاده ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی تردد در جاده ها خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هوشیاری پلیس، سوداگران مرگ با ۱۹۵ کیلوگرم تریاک در ورودی شیراز زمین‌گیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، رهام بخش حبیبی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی مطلع شدند افرادی قاچاقچی قصد دارند مقادیری تریاک را از استان کرمان به شیراز منتقل کنند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور مواصلاتی مرودشت-شیراز اعزام و با اقدامات فنی و پلیسی، یک سواری پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و با اقدامات فنی آن را توقیف و ۲ نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: یک سواری تیبا که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

کد خبر 744907

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • کشف ۱۹۵ کیلو تریاک از یک خودرو سواری در ورودی شیراز
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان