Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور بررسی و نظارت بر روند پیشرفت فیزیکی پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر سامان احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از این تصفیه خانه بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی و نظارت بر روند پیشرفت فیزیکی پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر سامان، از این تصفیه خانه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی در جریان این بازدید ضمن اشاره به عزم راسخ دستگاه قضا برای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و انتظارات ریاست محترم قوه قضائیه در دوره تحول، در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم اظهار داشت: یکی از وظایف قوه قضائیه توجه به حقوق عامه از جمله در عرصه سلامت عمومی است و بر این اساس دستگاه قضایی استان نیز وظیفه خود می‌داند تا برای تحقق این مهم اقدامات اساسی و لازم را انجام دهد.

وی افزود: از آنجا که بهره مندی از آب آشامیدنی سالم تاثیر بسزایی در تندرستی و سلامت مردم دارد، دادگستری استان ضمن تعامل و رایزنی مستمر با اداره کل آب و فاضلاب و دستگاه‌های متولی، همواره از طریق شورای حفظ حقوق بیت المال پیگیر مطالبات مردمی در این زمینه بوده است.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: با توجه به اینکه از زمان شروع عملیات احداث تصفیه خانه تا کنون بیش از ۱۰ سال سپری شده است لذا دادگستری استان در جهت صیانت از حقوق شهروندان به این مسأله ورود کرده است.

بهرامی خاطرنشان کرد: در مدت زمانی که از شروع این پروژه می‌گذرد تجهیزات زیادی در محل احداث تصفیه خانه مستقر و مستحدثاتی نیز بنا شده است که طولانی شدن روند اجرایی پروژه می‌تواند موجب استهلاک آن‌ها و ضرر به بیت المال شود. وی ضمن تشکر از مدیریت جدید شرکت آبفای استان چهارمحال و بختیاری به لحاظ ورود جدی برای تکمیل و راه اندازی این پروژه اذعان داشت: به منظور حفظ حقوق مردم و پیشگیری از ضرر و زیان احتمالی لازم است مسئولان ذیربط در اسرع وقت نسبت به تأمین اعتبارات لازم جهت اتمام پروژه و به بهره برداری رساندن آن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است تصفیه خانه شهر سامان به عنوان اولین تصفیه خانه آب استان در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال احداث می‌باشد و پیش بینی گردیده در صورت تأمین اعتبارات لازم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس دادگستری چهارمحال و بختیاری صیانت از حقوق عامه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس دادگستری چهارمحال و بختیاری صیانت از حقوق عامه چهارمحال و بختیاری رئیس کل دادگستری دادگستری استان تصفیه خانه آب شهر سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب انزلی است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست حل مشکلات و چالش‌های تالاب انزلی اظهار کرد: اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی از معضلاتی است که سالیان متمادی مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد کرده است؛ لذا مسئولان باید با جرأت و شجاعت به این مسئله ورود کنند و راهکارهای لازم در جهت حل مشکلات آن ارائه دهند.

وی افزود: مسائل زیست محیطی شهرستان انزلی از جمله دفع ناصحیح پسماند در اطراف تالاب مشکلات عدیده‌ای را فراهم کرده است.

رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب انزلی است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن انجام شود.

صادقی نیارکی با بیان اینکه دستورات انقلابی، قاطع و جسورانه در راستای لایروبی تالاب باید هر چه زودتر صادر شود، تصریح کرد: باید مشکلات شهرستان انزلی را اولویت بندی شود و از تمام ظرفیت شهرستان در جهت لایروبی تالاب بهره بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه موضوعات زیست محیطی با محوریت تالاب انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان باشد، گفت: حفظ محیط زیست استان اعم از جنگل، ساحل، تالاب همواره از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه قضائی نیز در این مورد پشتیبان دستگاه‌های اجرایی بوده است و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 746755

دیگر خبرها

  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است