Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ریواده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس این مصوبه فعالیت گروه سه شامل دانشگاهها، مدارس، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها به صورت غیرحضوری خواهد بود و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر، موزه و باغ موزه‌ها و آرایشگاه‌ها و سالنهای زیبایی زنانه تعطیل شدند.

وی لغو همه آزمونهای حضوری در مشهد را نیز به این محدودیتها اضافه کرد و ادامه داد: مطابق این مصوبه، همه مساجد، مصلی‌ها و زیارتگاهها نیز تعطیل هستند البته ادای نمازهای یومیه در صحن مراکز مذهبی یاد شده بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار مشهد در خصوص محدودیتهای گروه چهار نیز گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونای شهرستان برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، همایش، فعالیت باشگاه‌های ورزشی و مدارش شبانه روزی ممنوع است.

ریواده همچنین به تعطیلی۱۰ روزه واحدهای صنفی گروه چهار شامل کافه، قهوه خانه و چای خانه تا ۲۴ آبان ماه تاکید کرد.

وی اضافه کرد: تعطیلی فعالیت گروههای صنفی سه و چهار در شهرستان مشهد و هفت شهرستان دیگر خراسان رضوی به واسطه میزان شیوع کرونا اعمال شده است لذا اصناف گروه ۲ در مشهد مشمول محدودیتهای کرونایی ستاد ملی کرونا نشده اند.  

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد نیز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دستورالعملهای موجود مصوبات ستادهای مقابله با کرونای استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد درباره فعالیتهای ورزشی را دو پهلو عنوان کرد و خواستار تعطیلی پارکهای کلانشهر مشهد شد.

مهدی سلاطین افزود: در حالی که ستاد کرونای شهرستان مشهد فعالیت همه باشگاههای ورزشی را ممنوع کرده است اما تمرینات فوتبال در زمینهای چمن و روباز همچنان ادامه دارد و بر اساس مشاهدات میدانی شاهد عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این اماکن هستیم.

بر اساس اعلام کارگروه اطلاع رسانی کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ روند ابتلا به این بیماری در مشهد صعودی است و اگر مردم محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، شهروندان در روزهای آینده شرایط سختی را تجربه خواهند کرد.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۶۵۴ هزار و ۹۳۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۴۰۶ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۶ هزار و ۹۸۵ تن رسیده است.

برچسب‌ها مشهد اختصاصی ایرنا اصناف دانشگاه علوم پزشکی مشهد فاصله گذاری اجتماعی اقتصاد کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد اختصاصی ایرنا اصناف دانشگاه علوم پزشکی مشهد فاصله گذاری اجتماعی اقتصاد کرونا مشهد اختصاصی ایرنا اصناف دانشگاه علوم پزشکی مشهد فاصله گذاری اجتماعی اقتصاد کرونا اخبار کنکور بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور

ابراهیم احدی با اشاره به لغو عملیات اخیر ثبت‌نام و اعزام عمره در سال ۱۴۰۲ و قبل از ماه رمضان به دلایل فنی گفت: با پیگیری‌های سازمان حج و زیارت ، وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط مشکلات مربوطه رفع شده و در محدوده زمانی باقی مانده از ماه شوال فرصت اعزام محدود عمره برای زائران عمره این استان نیز فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عملیات حج تمتع و فرصت اندک باقی مانده، سازمان حج و زیارت تصمیم بر اعزام بخشی از عمره‌گزاران کرد تا ادامه عملیات را پس از حج تمتع پیگیری کند.

به گفته او، در استان اردبیل بر اساس ظرفیت موجود کشوری ثبت‌نام عمره‌گزاران بر اساس اولویت تاریخ واریز وجه دوره قبلی از زائران ثبت‌نام شده بوده و اعزام این افراد در دستور کار قرار گرفت.

احدی افزود: در استان اردبیل ۳۹ نفر در این مرحله ثبت‌نام کردند که به صورت یک کاروان مشترک با استان آذربایجان غربی ششم اردیبهشت از طریق ایستگاه پروازی شهر تبریز عازم سرزمین نور خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: برنامه‌های تداوم سفرهای عمره و اعزام زائرانی که سفر آنها اخیرا لغو شده ، پس از موسم حج از طریق اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر