Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به  بازدید از دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت رسول اکرم (ص) گفت: یکی از زیرساخت‌های توسعه هر مملکت، آموزش و پرورش است و معلمان نقش مهمی در تربیت افراد جامعه دارند.

او افزود: برای تحقق این امر، دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی، معلمان را به صورت تخصصی تربیت می‌کند و نیاز‌های افراد  را  چه از لحاظ تدریس و چه آموزشی  برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با بیان اینکه  تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان از ۳۰۰ معلم در سال ۹۵، به ۶ هزار نفر رسیده است، ظهار داشت: امروز در این بازدید مشکلات و نواقص از نزدیک مشاهده شد که در این مورد تصمیماتی گرفته و هرچه زودتر این نواقص برطرف خواهند شد.

در ادامه جرفی مدیرکل دانشگاه فرهنگیان خوزستان با اشاره به اینکه در  ۳ سال اخیر، این دانشگاه جزو ۵ دانشگاه برتر کشور قرار گرفت، گفت: همچنین توانستیم مراکز جدیدی را در استان راه اندازی کنیم و تعداد دانشجوها، معلمان  و رشته‌ها را افزایش دهیم.  

جرفی بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان نیاز به بازسازی و رفاه بیشتر داریم که با کمک‌های استاندار خوزستان و رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور توانستیم کار‌های ماندگار از لحاظ فیزیکی و خوابگاهی انجام دهیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان در پایان تصریح کرد: امیدواریم تا سال ۱۴۰۲  بتوانیم کمبود معلم را در سطح استان به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش بازدید استاندار دانشگاه فرهنگیان استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری