Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@22:33:00 GMT

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز آذربایجان‌شرقی‌

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۱۹۹۵

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز آذربایجان‌شرقی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه‌زاده  امروز در دیدار با سردار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات این نهاد انتظامی در برخورد با فعالیت‌های غیر مجاز حوزه گردشگری استان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری نظارت گشت های تلفیقی بر فعالیت گروه های گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، تشکل های حرفه ای گردشگری و میراث فرهنگی استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با حضور نیروی انتظامی در گشت های تلفیقی ناظر بر عملکرد حوزه گردشگری، شاهد کاهش تخلفات و ارتقا سطح کیفی خدمات در این زمینه بوده‌ایم، ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دنبال شیوع کووید-19 و لزوم رعایت ضوابط سفر و داشتن استاندارهای قانونی و کیفی ارائه خدمات در بین گروه های گردشگریف مراکز اقامتی و پذیرایی، این اداره کل با همکاری نیروی انتظامی طی 7 ماه گذشته بصورت مستمر بر نحوه عملکرد مراکز مذکور نظارت داشته و با متخلفان برخورد کرده است.

حمزه زاده با اشاره به تاکید فرمانده نیروی انتظامی استان مبنی بر لزوم تشدید برخورد با تورهای گردشگری غیر مجاز، گفت: با توجه به فعالیت برخی تورهای گردشگری غیرمجاز در سطح استان، بنابه تاکید فرمانده نیروی انتظامی، برخورد با تورها و همچنین مراکز اقامتی متخلف تشدید و براساس ضوابط قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آذربایجان شرقی گردشگری میراث فرهنگی نیروی انتظامی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی تور غیرمجاز خبرگزاری فارس فارس تبریز اقامت فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی حسین عبدی ویروس کووید 19 استاندارد مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی سطح استان در 72 ساعت گذشته به 21 دستگاه خودروی سواری و سنگین مشکوک و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها، 96 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآوردهای نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ماموران در این رابطه مجموعا 21 دستگاه خودرو توقیف و 18 نفر را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه برخورد با خودروهای شوتی و حامل فرآورده های ملی در چارچوب قانون با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • کندوان؛ پنجمین روستای پربازدید ایران
  • کندوان پنجمین روستای پربازدید ایران
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • پلمب واحد پذیرایی گرانفروش در کیش
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • کشف محموله قرص ‌غیرمجاز در هندیجان
  • ۶۳ میلیون نفر ـ اقامت طی یک ماه اول سال در کشور ثبت شد
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند