Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،کاویانی ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی قم از افزایش نرخ بیکاری استان نسبت به میانگین کشوری خبرداد و گفت: باشیوع ویروس کرونا و استقبال اندک از مسافرت به استان قم آمار بیکاری در بهار ۱۰/۴ درصد و در تابستان ۱۱/۵ درصد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این در حالی است که میانگین بیکاری تابستان در کشور ۵/۹ وبهار ۹/۸ بوده است.

امیر آبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این نشست بر ساماندهی حوزه گردشگری در استان در سایه تعامل بین دستگاه‌ها وحمایت از فعالان این حوزه تاکید کرد.


استاندار قم هم در این نشست شفاف سازی و ایجادتعامل تاثیر گذار بین دستگاه‌ها را از اهداف مدیریت استان بیان کرد و گفت: مدیران نباید حرفی بزنند که نتوانند اجرایی کنند و این ادعا در مصوبات استان قابل پیگیری است.


 سرمست راه اندازی فرودگاه را یکی از مهم ترین مطالبات مردم استان دانست وگفت: جلساتی در سطح ملی با تشکیلات قضایی وستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت گرفته و تفاهم‌ها وتوافقاتی هم شده است که در آینده نزدیک اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در قم ویروس کرونا نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان با بیان اینکه تعهداشتغال سال ۱۴۰۲شهرستان یکهزار و ۸۳۹ نفر بوده که تا پایان سال به دو هزار و ۱۶۳ رسیده است گفت: درصد نهایی عملکرد ثبت در سامانه رصد اشتغال کشور به عدد۱۱۷.۶۲رسیده است.


وحید نقوی با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان گفت: تعداد بیمه شدگان از هفت هزار و ۴۹۳، در اسفند ۱۴۰۱ به هشت هزار و۱۳۸ نفر در اسفند ۱۴۰۲ افزایش یافته و مقرری بگیران بیمه بیکاری از ۸۲ نفر سال ۱۴۰۱ به ۶۱ نفر کاهش یافته است.


وی با بیان اینکه هزار و ۴۷۳ کارگاه در این شهرستان فعال است گفت: از این تعداد ۲۰واحد بیش از ۵۰ نفر شاغل دارند.

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • خشکسالی در کمین این استان‌ها
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها