Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست تیم ملی انگلیس برای سه دیدار این تیم در ماه نوامبر اعلام شد.

تیم ملی انگلیس هفت روز دیگر (22 آبان) در دیداری دوستانه به مصاف ایرلند می رود و سپس در رقابت لیگ ملت های اروپا در تاریخ 25 و 28 آبان، مقابل بلژیک و ایسلند قرار می گیرد.

به گزارش طرفداری و با اعلام وب سایت تیم ملی انگلیس، گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی این کشور را اعلام کرد:

دروازه بانان دین هندرسون، جوردن پیکفورد، نیک پوپ مدافعان ترنت الکساندر آرنولد، بن چیلول، کانر کودی، اریک دایر، جو گومز، ریس جیمز، مایکل کین ، هری مگوایر، آینزلی میتلند نایلز، تایرون مینگز، بوکایو ساکا، کایرن تریپیر، کایل واکر هافبک ها فیل فودن، جوردن هندرسون، میسون مانت، دکلان رایس، جیمز وارد پروز، هری وینکس مهاجمان تامی آبراهام، دومینیک کالورت لوین، جک گریلیش، هری کین، مارکوس رشفورد، جیدون سانچو، رحیم استرلینگ

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟

کمتر از دو ماه دیگر جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ به میزبانی آلمان برگزار می‌شود و این در حالی است که مسابقات باشگاهی فوتبال اروپا به اوج حساسیت خود رسیده و این حساسیت در این فصل پرفشار، خودش را با مصدومیت‌های سنگین بازیکنان تیم‌ها نشان می‌دهد. به تازگی مشخص دستینی اودوگی دفاع کنار ایتالیایی تاتنهام یورو ۲۰۲۴ را از دست داده، اما اکنون نگاهی خواهیم داشت به غایبان متحمل این تورنمنت حساس که بسیاری از آنها، قطعا جای خالیشان در آلمان حس خواهد شد.

داوید آلابا (اتریش)

داوید آلابا از سال ۲۰۲۱ در رئال مادرید توپ می‌زند، اما امسال، خیلی بدشانسی آورد. زیرا یکی از سه بازیکن تیم کهکشانی بود که گرفتار بدبیاری پارگی رباط صلیبی شدند. در شرایطی که تیبو کورتوا و ادر میلیتائو فرصت بازگشت به میدان را تا قبل از اتمام فصل دارند، او از این شانس، بی بهره است.
برای مدافع همه پستی در خط دفاع، بدشانسی در نیمه اول بازی با ویارئال در دسامبر گذشته رخ داد. از آنجایی که زمان ریکاوری مورد انتظار حدود ۸ ماه است، این امکان برای کاپیتان اتریش نیست در مسابقات ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ شرکت کند.

دومنیکو براردی (ایتالیا)

دومنیکو براردی در اولین بازی اش بعد از بهبودی از آسیب دیدگی مینسک پا، در بازی ساسولو در سری آ مقابل ورونا در ۳ مارس (۱۳ اسفند ۱۴۰۲) دچار پارگی تاندون آشیل در پای راست شد. مهاجم همه کاره که بخشی از تیم موفق ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ و کسب قهرمانی بازی‌ها بود، انتظار نمی‌رود تا سال آینده به میادین بازگردد. از این رو امکان حضور در یورو را از دست داده است.

اسون بوتمن (هلند)

پست دفاع میانی، همان جایی از تیم ملی فوتبال هلند است که ترافیک بازیکن عجیب و غریبی دارد، اما «اسون بوتمن» بسیار دوست داشت در تیم رونالد کومان بازی کند.

با این همه در ۱۶ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۲) در مصاف نیوکاسل یونایتد مقابل منچسترسیتی از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید. حالا انتظار می‌رود بین ۶ تا ۹ ماه از میادین دور باشد و به خاطر همین دلیل پزشکی، غایب پیکار‌هایی است که در آلمان برگزار خواهند شد.

تیبو کورتوا (بلژیک)

این شوکی مطلق برای تیبو کورتوا بود که می‌خواست بعد از تعطیلات ملی به میادین بازگردد، اما حالا در تمرین رئال مادرید برای دومین مرتبه در این فصل از ناحیه زانو آسیب دیده است. دروازه بان بزرگ بلژیک پس از پارگی رباط صلیبی زانوی چپش در جریان دوره آماده سازی تابستانی، برای دومین مرتبه در خلال فصل و در ۱۹ مارس (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) دچار پارگی مینیسک داخلی زانوی چپ شد. کورتوا یک روز بعد تحت عمل جراحی قرارگرفت و حالا هم پزشکان انتظار ندارند تا فصل بعد بتواند به میدان بازگردد.

برای یورو هم چنین باوری هست. به خصوص که ماه‌ها قبل رابطه اش با دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی به هم خورده است. دامنه این اختلافات به حدی بوده که در فضای مجازی دروازه بان رئالی، به صورت غیرمستقیم تدسکو را «دروغگو» معرفی کرد. حالا هم رسانه‌ها می‌گویند تا زمانی که این مربی آلمانی در راس تیم ملی است، بازگشت کورتوا به جمع ملی پوشان به سختی امکان پذیر خواهد بود.

گاوی (اسپانیا)

باشگاه بارسلونا از «لوئیس دلافوئنته»، سرمربی اسپانیا به دلیل مصدومیت گاوی در دیدار بی اهمیت مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل گرجستان در نوامبر سال گذشته بسیار انتقادکرد. این هافبک یکی از تنها دو بازیکنی بود که از بازی مقابل قبرس در ترکیب اصلی خود را حفظ کرد. از این رو آبی اناری‌ها بسیار ناراحت بودند وقتی خاوی مجبور شد تنها پس از ۲۴ دقیقه در بازی در وایادولید با «مصدومیت رباط صلیبی زانوی راست» زمین را ترک کند. دلافوئنته این ادعا که پدیده کم سن و سال قبلا در معرض خطر فشار و فرسودگی بوده، را رد و تاکید کرد: «چنین چیزی امکان دارد در هر شرایطی رخ دهد. این فقط یک تصادف و اتفاقی ناگوار بود.»

فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) در هرحال تصمیم گرفت ستاره مصدوم حتی اگر بتواند به موقع برای شروع فصل بعد، به موقع آماده شده و به میدان رود، برای یک بازی ملی دعوت نکند.

ریس جیمز (انگلیس)

ریس جیمز در پستی که در فضای مجازی در اواخر فوریه منتشرکرد، اظهارداشت به زودی می‌تواند به میدان بازگردد. حالا تنها سئوالی که درباره اش باقی می‌ماند، این است که دقیقا چه زمانی خواهد بود.

هرچند مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی به دلیل مشکل قدیمی همسترینگ جیمز، در تعیین تاریخ دقیق بازگشت مدافع راست، دچار تردید بوده، اما گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس البته به تازگی در مورد وضعیت و پیشرفت جیمز در تعطیلات بین المللی در ماه مارس پاسخ داد: امیدواریم ریس بتواند در چند بازی تدارکاتی قبل از یورو بازی کند. پس چالش جیمز با زمان است تا ساوت گیت را متقاعد کند ارزش ریسک کردن را دارد، زیرا در فصل جاری تنها در ۹ مسابقه برای تیم آبی پوش شهر لندن بازی کرده است.

کریستوفر انکونکو (فرانسه)

امید‌های کریستوفر انکونکو برای حضور در جام ملت‌ها به سرعت در حال کاهش است. مهاجم تکنیکی که از ژوئن گذشته برای فرانسه بازی نکرده، از زمان ورودش به چلسی با مشکل بزرگ «نداشتن آمادگی جسمانی» مواجه بوده است. او البته در تابستان گذشته و زمانی که تیم خودش را آماده فصل می‌کرد، از ناحیه زانو آسیب دید که نیاز به عمل جراحی داشت و بعد به مدت ۴ ماه خانه نشین شد.

زمانی هم که این مدت تقریبا طولانی را پشت سرگذاشت و بازگشت، وضعیتش خوب به نظر آمد. حتی در اولین بازی خویش در لیگ برتر در شب کریسمس گل هم زد. با این حال در ژانویه به خاطر مشکل مفصل از میدان دور شد و در ماه بعد نیز از همین ناحیه حتی صدمه هم دید. منابع نزدیک به تیم می‌گویند انکونکو می‌تواند در ماه آوریل بازگردد، اما هیچ ضمانتی نیست که مهاجم ۲۶ ساله ایی که برای فرانسه گل هم تاکنون نزده، تیم کشورش را در یورو همراهی کند.

ساندرو تونالی (ایتالیا)

با انتقال از میلان به نیوکاسل، ساندرو تونالی امیدوار بود جهش خوبی را تجربه کند. اما او در ماجرای رسوایی شرط بندی در فوتبال ایتالیا درگیرشد. این هافبک تکنیکی از ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ به دلیل مشارکت در این ماجرا به مدت ۱۰ ماه محروم شد.

این اتفاق ضربه‌ای مهلک به تیم ملی ایتالیا خواهد بود. چرا که در تیم تحت امر لوچیانو اسپالتی می‌توانست یکی از ستون‌های لاجوردی پوشان باشد.

بن وایت (انگلیس)

بن وایت یکی از بازیکنان تیم انگلیس برای حضور درجام جهانی قطر بود. اما وقتی مدافع آرسنالی در مرحله گروهی مقابل ایران، آمریکا و ولز بازی نکرد، به یکباره اقدام به ترک اردوی «سه شیرها» کرد تا گزینه‌های ساوتگیت در خط دفاع محدودتر از قبل شوند.

اتحادیه فوتبال انگلیس آن موقع علت جدایی را دلایل شخصی عنوان کرد. اما برخی منابع خبردادند که دراردو با دیگر اعضای تیم دچار مشکل بوده است. برای دو بازی دوستانه اخیر مقابل برزیل و بلژیک، ساوتگیت می‌خواست او را به اردو فراخواند، اما بعد از طریق مدیر ورزشی آرسنال خبردارشد امکان حضور ندارد.

کینگزلی کومان (فرانسه)

وینگر فرانسوی بایرن مونیخ با مصدومیت سختی که در دیدار برابر کلن روبرو شد، ۵ تا ۶ هفته از میادین دور خواهد بود و مشخص است که دشان برای دعوت از او ریسک نخواهد کرد تا جای خالی کومان در لیست تیم ملی فرانسه احساس شود.

دستینی اودوگی (ایتالیا)

این مدافع چپ ایتالیایی در این فصل در تمامی رقابت‌ها ۳۰ بار برای تاتنهام به میدان رفت و یکی از مهره‌های قابل اعتماد آنگه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی بود و با توجه به فشار بالای لیگ برتر انگلیس، پیش بینی می‌شد که او به زودی از لحاظ بدنی دچار مشکل شود و حالا این مصدومیت باعث شد تا او از غایبان یورو ۲۰۲۴ باشد.

منبع: ورزش سه

tags # یورو 2024 سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک