Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان درگذشت ماموستا علامه حیدر مصطفوی، مسئول شورای افتاء اهل‌سنت را تسلیت گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان درگذشت ماموستا علامه حیدر مصطفوی را تسلیت گفت؛ متن پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم وارسته، فقیه و دانشمند اهل سنت، جناب ماموستا علامه حیدر مصطفوی، موجب تألم و تأثر همگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن عالم مجاهد سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف قرآنی صرف نمود و سال‌ها مسئول شورای افتاء و مدرس حوزه‌های علمیه اهل سنت استان بودند. اینجانب، ضایعه فقدان آن عالم بزرگوار را به محضر فرزندان و بیت مکرم این عالم و مردم متدین استان کردستان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواستارم.

رئیس شورای عالی افتاء اهل‌سنت استان کردستان دار فانی را وداع گفت پیام تسلیت روحانی در پی درگذشت ماموستا ملاعبدالقادر بیضاوی

انتهای پیام/486/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

      سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی