Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:57:41 GMT

محمد میری با فولاد قرارداد بست(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۲۷۳۱

هافبک فصل گذشته نساجی پس از حضور کوتاه مدت در گل‌گهر، راهی فولاد خوزستان شد.

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد میری که در نقل و انتقالات تابستانی با باشگاه گل‌گهر قرارداد امضاء کرده بود، پس از حضور در تمرینات این تیم، دوران کوتاهی در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی داشت تا به پایان کارش با سیرجانی‌ها برسد و از این تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هافبک میانی که طی دو سال اخیر در نساجی مازندران عضویت داشت، در روزهای گذشته شایعه حضورش در تیم‌هایی مثل استقلال و ذوب‌آهن مطرح و عنوان گفته شده بود با باشگاه اصفهانی به توافق رسیده ولی در انتقالی غیرمنتظره به یک تیم دیگر رفت.

 

محمد میری که در نساجی مازندران سابقه کار با جواد نکونام را داشت و بازی در تیم‌های پارسه تهران و سپیدرود رشت در کارنامه او دیده می‌شود، با عقد قراردادی به فولاد خوزستان پیوست.

 

 

این هافبک ۳۰ ساله پس از توافق با سعید آذری، قراردادی به مدت یک فصل با فولاد خوزستان امضاء کرد تا رسما به جمع شاگردان نکونام اضافه شود.

فولاد خوزستان نقل و انتقالات 1399 نساجی مازندران محمد میری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان نقل و انتقالات 1399 نساجی مازندران محمد میری فولاد خوزستان محمد میری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

کد خبر 846820 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران