Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به این پرسش که امسال تیم گل‌گهر سیرجان در چه جایگاهی می‌تواند قرار بگیرد؟ گفت: فوتبال مقوله خاص خودش را دارد، من آدم بلند پروازی هستم و هر تیمی را با مطالعه انتخاب می‌کنم. سال گذشته با نوسانات زیادی مواجه بودیم، به هر حال امسال باید به گونه‌ای رفتار کنیم که شرایط به گونه‎ای دیگر رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دنبال این هستیم تیمی درست کنیم که ثبات داشته باشد، البته دنبال بلند پروازی‌های خودمان هم هستیم، ولی اولین کار این است که تیمی دارای ثبات داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان کرد: شما می‌دانید که ما نزدیک ۱۲ الی ۱۳ بازیکن نسبت به سال گذشته تغییرات داشتیم، تمریناتمان را خیلی به موقع شروع کردیم.

در گام اول به دنبال تیمی با ثبات هستیم

وی ادامه داد: گر چه بازیکنان به تدریج به ما اضافه شدند، ولی در مجموع ما هدف اولمان این است که ثبات تیمی خوب داشته باشیم و در طول فصل بتوانیم یک تیم خوب باشیم.

قلعه نویی بیان کرد: از همه مهمتر اخلاق مداری، نظم و انضباط تیمی است. اخلاق مداری، چون مردم سیرجان مردم با اصالت و با فرهنگی هستند. فکر می‌کنم حداقل این شهر یک قدمت ۳ هزار ساله داشته باشد، توقع می‌رود از نظر اخلاقی و شخصیتی و در کنارش یک تیمی باشیم که ثبات داشته باشیم ولی قول می‌دهم که از نظر فنی هم تیم خوبی باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرتان در رابطه با امکانات باشگاه گل‌گهر چیست؟ امکانات گل‌گهر را به نسبت باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال، سپاهان، تراکتور که قبلاً کار کردید چگونه می‌بینید؟ افزود: اولاً تیم گل‌گهر سال دومی است که بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما از نظر زیر ساختها جزو باشگاه‌های خوب ایران است، ولی یک معضل که این باشگاه را تهدید می‌کند به هر حال امکانات جانبی شهر است.

قلعه نویی از مسئولان سیرجان خواست که امکانات مطلوب را در این شهر فراهم کنند و گفت: من چندین سال در شهرداری کار می‌کردم زیر ساختها و امکانات شهر را می‌دانم، درک می‌کنم یک شهر مدرن و کلاسیک چه امکاناتی را باید داشته باشد.

وی گفت: مسئولان باید مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای این شهر درست کنند. سیرجان، منطقه ویژه اقتصادی مملکت است، از منظر ویژه اقتصادی هم که یک شهر ثرونمندی است ولی درون شهر، چرا یک جای تفریحی وجود ندارد؟

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادامه داد: گل گهر از نظر امکانات یکی از باشگاه‌های پیشرو است. امکانات مالی هم که دارد، باید شهر و باشگاه خیلی جلوتر باشد و در آینده نزدیک این مهم اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تیم‌های ایران، شاید یک زمین تمرین مناسب هم نداشته باشند، ولی ما چه در تهران و چه در سیرجان بهترین امکانات را داریم، و از مسئولان تشکر می‌کنم و امیدواریم شرمنده مردم نشویم.

توضیحات در خصوص امکان استقرار گل گهر در سیرجان

قلعه نویی در پاسخ به اینکه آیا تیم گل‌گهر در سیرجان مستقر خواهد شد؟ گفت: من تقریباً در همه شهرهای ایران از جمله کرمان، اهواز، تبریز، اصفهان مربیگری کرده ام، همیشه مستقر بودم و مربی پروازی نبودم. باید قبول کنیم که بستر لازم در سیرجان آماده نیست.

وی گفت: این حق مردم سیرجان است که تیم در سیرجان تمرین کند، اجازه بدهید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. ولی من واقعاً این حق را به شما و مردم می‌دهم که بیایید تمرینات تیم را از نزدیک نگاه کنید.

قلعه نویی بیان کرد: با این که شرایط مملکت قرمز است ولی باز طرفداران تیم از پشت نرده‌ها تمرینات را نگاه می‌کنند و از این بابت خوشحالیم.

وی گفت: با مسئولان در این خصوص صحبت می‌کنیم، شرایط را باید جوری درست کنیم که در سالهای آینده این مساله اتفاق بیفتد چون حق مردم سیرجان هست.

قلعه نویی بیان کرد: من هر جا بودم بالای سر تیمم بودم، پروازی هم نبودم که بگویم بعد از بازی بروم و مثلاً سه شنبه بیایم، نه اصلاً اینجوری نبوده است. خاطرم می‌آید فصل گذشته دو ماه تهران نمی‌رفتم و بالا سر تیمم بودم.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایط را جوری درست کنیم که بازیکنان بیشترین کیفیت را داشته باشند. ما خوشحال می‌شویم که در تمریناتمان حداقل ۲ تا ۳ هزار نفر تماشاگر داشته باشیم چرا که این باعث انگیزه و تشویق ما می‌شود.

هیچ وقت تیم‌هایی که انتخاب کردم شرایط آرمانی نداشتند

قلعه نویی در خصوص انتخاب تیم متوسط گل گهر در این فصل گفت: من اغلب هر تیمی را که انتخاب کرده ام از نظر مالی و جدولی شرایط خوبی نداشتند، من قبل از این تیم‌های این مدلی هم تجربه کردم، استقلال اهواز، مس کرمان انتهای جدول بودند و آن تیم‌هایی هم که اسم آوردید (سپاهان، استقلال و تراکتور) هیچ وقت شرایط خوبی نداشتند (مالی- جدولی)، حرف هم می‌زنیم ناراحت هم می‌شوند. هر تیمی که رفتم هیچ وقت شرایط آرمانی نداشته، انتخاب تیم گل‌گهر هم خیلی با مطالعه بوده و مطمئناً ما هدف‌های خوبی داریم ولی احتیاج به زمان داریم.

وی در خصوص بازیکنان سیرجانی گفت: یک تیم ۳ برنامه دارد، کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت. همه از ما انتظار نتیجه نسبی دارند، اگر نتیجه نسبی نگیری، بهترین مربی هم که باشی برائت مشکل ایجاد می‌شود، پس اولین هدف ما یک برنامه کوتاه مدت (تشکیل یک تیم با ثبات) است.

قلعه نویی بیان کرد: دومین هدفی که من همه جا دنبال می‌کنم این است که همیشه یک تیم سایه از تیم جوان‌ها در کنار تیم بزرگ‌ها درست می‌کنم.

وی گفت: در رابطه با آکادمی باشگاه گل‌گهر برنامه داریم و می‌خواهیم از اساتید استفاده کنیم که در بلندمدت آن را دنبال می‌کنیم. این مساله سبب می‌شود قیمت‌های آنچنانی برای خرید بازیکن ندهیم.

قلعه نویی بیان کرد: در صحبت با مدیرعامل باشگاه گل گهر پیشنهاد کردم که گل‌گهر را به معین این منطقه کشور تبدیل کنیم. شهرستان سیرجان به چند استانِ فارس، هرمزگان، خوزستان و بوشهر نزدیک است که می‌توانیم با گرفتن بازیکن از این استان‌ها یک آکادمی خوب درست کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه برنامه خیلی خوبی داریم، افزود: فوتبال را نباید بگویم سیرجان و غیر سیرجان، فوتبال یک مقوله کشوری، ملی و بین‌المللی است. دنبال این هستیم که یک باشگاه خوب برای رده‌های پایه و بزرگسالان باشیم و استعدادهای بومی اولویت دارند.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد یک تیم خوب هستیم، افزود: وظیفه داریم همه استعدادها در هر جای ایران را شناسایی کرده و پرورش دهیم، البته سیرجانی‌ها حق آب و گل دارد.

کد خبر 5064545

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر قلعه نویی تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل شهرکرد قلعه نویی تیم گل گهر درست کنیم گل گهر یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد.

به گزارش فارس، پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار  داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حسین عبدی: جام ملت ها؟ هدف مان قهرمانی در جام جهانی است!

دیگر خبرها

  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!