Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:11:54 GMT

یک بام و دوهوای اجرای طرح تعطیلی اصناف در ورامین

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۲۵۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 1 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۷۵۰ کسبه در ردیف‌های دو، سه و چهار فعالیت می‌کنند، که طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از صبح پنجشنبه تعطیل شده‌اند.

اما بررسی‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد، که این طرح در برخی از مراکز، صنوف و پاساژها اجرایی نشده است.

ورامین یکی از دو شهر دارای وضعیت قرمز کرونا در استان تهران است، که بسیاری از رسانه‌ها و منتقدان به آنچه «پنهان کاری‌های رسانه‌ای در زمینه اطلاع رسانی» می‌دانند، فرمانداری این شهرستان را به عدم اطلاع رسانی دقیق و شفاف در خصوص کرونا متهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین البته اصناف ورامینی از تعطیلی‌های کرونایی گلایه مند بوده و عضو هیأت مدیره یکی از پاساژهای این شهرستان به خبرنگار مهر گفت: توان مالی ما بسیار محدود است و در حال رایزنی برای باز کردن مغازه‌ها هستیم.

وی افزود: مغازه‌های پاساژ کرایه‌های زیادی پرداخت می‌کنند، چک هم برای کالاها و اجناسی که در مغازه دارند، به فروشندگان داده‌اند و در این شرایط تعطیلی‌ها، آن هم وقتی که اغلب کسبه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، توجیه پذیر نیست.

این در حالی است، که سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتلاء ۸ هزار و ۷۷۲ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داده و گفته است: ۲ هزار و ۷۸۹ نفر از آنها بستری شدند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۵۴ هزار و ۹۳۶ نفر رسید و متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۶ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

کد خبر 5064558

منبع: مهر

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی ورامین تعطیلی کسب و کارها ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت برق رسانی به ورامین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدف گذاری وزیر اقتصاد برای اجرای کامل مقررات زدایی | شناسه یکتا چه کاربردی برای صاحبان مجوز دارد؟
  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌ها پیش از پایان دولت
  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوزها پیش از پایان دولت
  • الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب
  • معضل اُفت فشار آب در خیرآباد ورامین
  • اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
  • تخریب ۶ مغازه در خیابان حائری قم
  • ‌خریدهای خود را از فروشگاه‌ها و مغازه‌های دارای پروانه‌های کسب انجام دهید
  • بازماندگان کووید شدید ماه‌ها بعد با مشکلات سلامتی مواجه می شوند
  • افزایش ظرفیت برق رسانی به ورامین