Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@21:51:07 GMT

ظریف با معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۷۰۶

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا موضوعات مختلف مرتبط با روابط دوجانبه و دیگر مسائل مورد علاقه دو کشور را مورد تبادل نظر قرار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار و گفتگو با مقامات ونزوئلا، در دیدار با معاون رئیس‌جمهور این کشور موضوعات مختلف مرتبط با روابط دوجانبه و دیگر مسائل مورد علاقه ۲ کشور را مورد تبادل نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، ظریف روز گذشته در سفر به آمریکای لاتین در اولین مقصد وارد کاراکاس شد و قرار است به کوبا و بولیوی برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید این کشور سفر کند. برچسب ها: ظریف ، ونزوئلا ، وزیر خارجه ، معاون رئیس جمهور ، آمریکای لاتین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ظریف ونزوئلا وزیر خارجه معاون رئیس جمهور آمریکای لاتین معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل

امیرخان متقی، وزیر خارجه افغانستان با نمایندگان وزارتخانه‌های امور خارجه، دفاع و کشور مالزی و همچنین مشاور نخست وزیر و نماینده ویژه این کشور برای افغانستان که به کابل سفر کرده‌اند، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روی توسعه روابط و مشارکت‌های مذهبی، فرهنگی، ديپلماتيک و اقتصادی، سرمایه‌گذاری، فراهم‌سازی تسهیلات برای افغان‌های مقیم مالزی، سرمایه‌گذاری، بهداشت و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

همچنین نماینده صدراعظم مالزی در این دیدار اعلام کرد کشورش آماده آموزشی کوتاه مدت برای دیپلمات‌ها و کارمندان دولتی ‎افغانستان در زمینه‌های مختلف است.

پیش از این هیات مالزی با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرای طالبان دیدار کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد