Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «عطر عاشقی» شبکه پنج سیما، جمعه 16 آبان ماه با موضوع شباهت های حکومت نبوی و انقلاب مهدوی (عج) از مسجد مقدس جمکران روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با حضور حجت الاسلام پناهیان "کارشناس موضوعات مذهبی"  به تبیین و بررسی موضوع شباهت های حکومت نبوی و انقلاب مهدوی  می پردازد و حاج عباس حیدرزاده با نوای گرم و دلنشین تلاوت زیارت آل یس را برای حاضران و بینندگان قرائت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور شاعران آیینی برای قرائت اشعار مهدوی و... از جمله بخش های دیگر این برنامه به شمار می رود.

برنامه تولیدی «عطر عاشقی»کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ناصر سجادی و با اجرای سید رضا نواب ساعت 17:30 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام پناهیان شبکه پنج سیما عطر عاشقی شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انتصاب در شبکه آموزش سیما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، محمدمهدی قاسمی سرپرست شبکه آموزش سیما در حکمی اسرافیل علمداری رابه سمت سرپرست گروه مهارت‌های تخصصی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق سند تحول رسانه ملی با تاکید بر عدالت آموزشی اقدام بایسته صورت پذیرد.

اسرافیل علمداری، مدرس دانشگاه هنر پیش از این مدیر تامین و برنامه شبکه جام جم، مدیر تامین و برنامه شبکه چهار سیما، مدیر طرح و برنامه شبکه آموزش سیما، مدیر امور نمایشی مرکز سیمای استان ها و مدیر تولید و طرح و برنامه شبکه شما نیز بوده است.

کد خبر 6063344 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌ های شب قدر در تلویزیون
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • برنامه‌های شب قدر تلویزیون + جزئیات
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • سرزمین شعر میزبان میهمانان علوی
  • سرزمین شعر، میزبان میهمانان شعر علوی می‌شود
  • پخش «سرزمین شعر» ویژه شب‌های قدر
  • علیرضا افتخاری با تعدادی از شاعران به «سرزمین شعر» می‌آیند
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما