Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:04:25 GMT

استرداد امتیاز اروند خرمشهر از داماش گیلان

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۴۶۹۰

استرداد امتیاز اروند خرمشهر از داماش گیلان

ایسنا/خوزستان با رای کمیته استیناف، امتیاز لیگ یکی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر به صورت رسمی مجددا به خوزستان بازگشت.

پس از اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مبنی بر بازگشت امتیاز لیگ یکی کارون اروند خرمشهر از باشگاه داماش گیلان به خوزستان و اعتراض باشگاه داماش نسبت به رای صادره و تجدیدنظرخواهی در خصوص این رای از سوی کمیته استیناف، در نهایت رای به سود باشگاه اروند خرمشهر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، باشگاه داماش گیلان در مدت زمانی که باشگاه خرمشهری امتیاز لیگ یکی خود را به آن واگذار کرده بود، به تعهدات مالی خود عمل نکرد.

همچنین تاکنون باشگاه اروند خرمشهر موضع خود را برای تیم داری در لیگ یک اعلام نکرده است. البته پیش از این نیز مدیرعامل این باشگاه در گفت و گو با ایسنا اعلام کرده بود در صورتی هزینه ها تامین شوند و اسپانسر پیدا کنیم در لیگ یک تیم داری خواهیم کرد.

اما شنیده ها حاکی از این است که باشگاه خرمشهری به دلیل مشکلات مالی قصد واگذاری امتیاز را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان کارون اروند خرمشهر لیگ یک فوتبال اروند خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند

راوی دفاع مقدس می گوید: در یادمان عملیات والفجر هشت علاوه بر بیان موضوعات رخ داده در این عملیات از حمله‌هایی می‌گوییم که کمتر به آن پرداخته شده. عملیات‌های دریایی و رزم مستقیم با آمریکا که نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس داشته است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با آمدن عید نوروز بسیاری از خانواده‌ها تلاش می‌کنند تا برای سال نو خود را به مکان‌های زیارتی یا سیاحتی برسانند. عده‌ای به مشهد مقدس می‌روند، عده‌ای به اماکن مقدس محل زندگی خود. اما برخی از مردم می خواهند سال خود را کنار دریایی تحویل کنند که یادآور یک واقعه مقدس است و روزهایی بهترین فرزندان این کشور در آن دریا برای حفظ این خاک جان دادند. 

این روزه ها  هم زمان با آمدن بهار سفرهای راهیان نور آغاز شده و در عید نیز ادامه خواهد داشت. رود اروند در جنوب کشور که یادآور حماسه آفرینی شهدای زیادی است هم میزبان زائرانی است که برای شناختن و یادآوری بیشتر دوران دفاع مقدس خود را به آنجا می رسانند تا هم سال را نو کنند و هم به یاد شهدا دل هایشان را از غبار روزمرگی بتکانند. 

بهمئی راوی مستقر نیروی دریایی سپاه در یادمان عملیات والفجر هشت در جوار اروند رود، به همین مناسبت دقایقی با ما گفت و گو کرد و از حال و هوای این منطقه با حضور زائران شهدا، گفت: هر واقعه تاریخی که رخ می دهد وقتی شامل گذر زمان می شود ممکن دست به دست فراموشی سپرده شود.

وی افزود: نسل های بعدی برای شناخت یا تحقیق در مورد آن اتفاق می توانند از دو روش زوایای مختلف را بررسی کنند. اول اینکه روایت ها سینه به سینه به آنها برسد و دوم استفاده از مستنداتی که باقی می ماند. حکایت ما راویانی که در این مناطق حضور داریم هم برای این است که آنچه دیدیم را سینه به سینه به نسل های بعد منتقل کنیم.

«راهیان نور» پشتوانه قدرت ملی در مسیر تحقق ایران قوی و تمدن‌سازی اسلامی است

این رزمنده دوران دفاع مفدس بیان داشت: در این روایت ها ما علاوه بر جهاد و مقاومت و آشنایی زائران با روحیات رزمندگان جنگ تحمیلی، مواردی را که مورد نیاز است تبیین می کنیم و دشمن شناسی یکی از بخش های اصلی صحبت های ما برای مخاطبان است. این که در دفاع مقدس چه بودیم و چه کردیم از موضوعات اصلی روایت گری است.

وی ادامه داد: در یادمان عملیات والفجر هشت علاوه بر بیان موضوعات رخ داده در این عملیات از حمله هایی می گوییم که کمتر به آن پرداخته شده. عملیات های دریایی و رزم مستقیم با آمریکا که نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس داشته است مثل واقعه 16 مهر و مبارزه شهید نادر مهدوی و یارانش با بالگردهای آمریکایی.

بهمئی بیان داشت: صحبت در خصوص پیشرفت هایمان یکی دیگر از بخش های روایتگری است. زیرا نیروی دریایی ما سال های اخیر در دریای آزاد بسیار قدرتمند عمل کرده و از اتفاقات خوب دیگر در این عرصه نیز مخاطب را با خبر می کنیم.  

وی با بیان عکس العمل زائران راهیان نور پس از آشنایی با برخی از شهدای عملیات دریایی، گفت: به عنوان راوی وقتی مقابله و رویایرویی رزمندگان اسلام را در دریا برای زائران راهیان نور روایت می کنم می بینم که واقعا به وجد می آیند. گاهی حتی از من می خواهند بیشتر و یا حتی مجدد از آن خاطرات بگوییم.

این راوی یادمان عملیات والفجر هشت، ادامه داد: روایت ها را با جزئیات بیان می کنیم. اینکه آمریکا با ما چه کرد و ما چه کردیم. یادم هست یکی از رزمندگان با خانواده اش آمده بود و وقتی خاطرات را می شنید اشک می ریخت می گفت: حتی ما هم کمتر از شهدای مظلوم دریا شنیدیم. 

جعفری: دروغ پردازی یکی از سلاح‌های دشمن در جنگ ترکیبی است/ وجود 350 شبهه درباره دفاع مقدس

وی به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: خدا خودش شهدای دریا را قبض روح می کند. و در واقع این شهدا دو اجر دارند، زیرا دریا جایی است که فرد نه سنگر دارد، نه می تواند از دید دشمن مخفی شود، نه پایش روی زمین است.  

بهمئی افزود: وقتی با قایق موتوری در دریا مقابل یک ناو عظیم آمریکایی قرار می گیرید باید خیلی روح بزرگی داشته باشید که خوف نکنید. بسایری از رزمندگان واقعا حتی نمی دانستند بر می گردند یا نه. در این عملیات ها علاوه بر دشمن اول باید با مسائل دریا کنار بیایید بعد به دشمن برسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • جشن میلاد کریم اهل بیت علیه السلام در اروند کنار
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی در خوزستان
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر