Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا در توییتی با اشاره دیدار خود با محمدجواد ظریف، همتای ایرانی خود نوشت: ملت ونزوئلا بیش از آنکه قدردان همبستگی و شجاعت ملت و دولت ایران باشند که در لحظات دشوار به ما کمک کرده‌اند، به آن‌ها عشق می‌وزند.

محمد جواد ظریف روز چهارشنبه با استقبال وزیر خارجه ونزوئلا وارد این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از پایان سفرش به این کشور در گزارشی توییتری نوشت: در ونزوئلا با رئیس جمهور نیکولاس مادرو، معاون رئیس جمهور رودریگز، وزیر خارجه آرزا و دیگر وزرای ونزوئلائی در خصوص گسترش روابط دوجانبه ملاقات داشتم.

همچنین در موسسه ساموئل رابینسون در ارتباط با تاکتیک‌های ایجاد رعب‌  آمریکا و غرب در راستای تلاش برای متوقف کردن مسیر تاریخ به سوی یک جهان پسا غربی سخنرانی نمودم.

ظریف پس از ونزوئلا وارد هاوانا پایتخت کوبا شد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1079847 برچسب‌ها روابط ایران و ونزوئلا محمد جواد ظریف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روابط ایران و ونزوئلا محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد

وزیر خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد، عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعیداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) و مسائل بین‌المللی گفت‌وگو کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 745887

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • عکس/ دیدار وزرای خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • وزیر خارجه ایران راهی نیویورک شد
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان