Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-تا مدتی پیش که ارزش سهام عدالت تا ۲۱ میلیون تومان هم رسیده بود، صاحبان سهام عدالت منتظر دریافت مبلغی به ارزش بیش از شش میلیون تومان، آن هم به عنوان ۳۰ درصد ارزش سهام عدالت خود بودند اما در واریزی‌های جدید سهام عدالت اوضاع چطور است؟

روند نزولی شاخص بازار سهام در چند وقت اخیر،  تاثیر قابل توجهی بر ارزش سهام عدالت گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا مدتی پیش که ارزش برگه‌های 532 هزار تومانی سهام عدالت تا 21 میلیون تومان هم رسیده بود، صاحبان سهام عدالت منتظر دریافت مبلغی به ارزش بیش از شش میلیون تومان، آن هم به عنوان 30 درصد ارزش سهام عدالت خود بودند. اما اکنون که ارزش برگه‌های سهام عدالت 532 هزار تومانی به 11.7 میلیون تومان رسیده، 30 درصد سهام عدالت تنها 3.5 میلیون تومان می‌شود.

اگر هم کسی موفق به فروش 60 درصد سهام عدالت خود شود، می‌تواند منتظر دریافت بیش از هفت میلیون تومان در واریزی‌های جدید سهام عدالت باشد.

در برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز ارزش کل آن به بیش از 23 میلیون تومان رسیده که 30 درصد آن معادل حدود هفت میلیون تومان و 60 درصد آن معادل حددود 14 میلیون تومان می‌شود.

تجارت‌نیوز

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: استقلال و پرسپولیس فروخته شد، از دولت به دولت!

با انجام معاملات امروز فرابورس، ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران رسما معامله شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری 85 درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - 3 اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز و در نهایت خرید سهام به‌طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام، و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

در حالی که سرخابی‌ها تا 5 اردیبهشت ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه AFC مهلت دارند، با واگذاری رسمی 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

 

خریداران تا فردا باید ۱۰ درصد پول را واریز کنند

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی ها گفت: امروز متقضایان خرید دو باشگاه از طرف شرکت فرابورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند و ۸۵ درصد سهام شرکت استقلال ایران توسط کسنرسیوم هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام امروز معامله شد.

قیمت هر سهام پایه این شرکت معادل سه هزار و چهل و شش ریال بود.ارزش کل این معامله معادل دو هزار و هفتصد و سه میلیارد تومان بود.

برای پرسپولیس هم کنسرسیوم هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه مشترکا درخواست خرید داده بودند که با اخذ مجوزهای لازم شرکت کردند.

 ارزش کل این معامله برای پرسپولیس حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می شود. با توجه به ضرب العجلی که ای اف سی داده مطابق شرایط خرید، خریداران باید فردا ده درصد پول را واریز کنند و قراردادهای واگذاری توسط همه خریداران امضا شود و بعد از پرداخت پول و انعقاد قرارداد تشریفات در سامانه بورس اتفاق می افتد و واگذاری انجام می شود.

دیگر خبرها

  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس فروخته شد، از دولت به دولت!
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسیده است
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد