Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:48:28 GMT

اختصاص 350 میلیارد ریال به سد تاج امیر دلفان

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۶۴۳۵

اختصاص 350 میلیارد ریال به سد تاج امیر دلفان

فرماندار دلفان گفت: با حل مشکل اعتباری سد "تاج امیر" در این شهرستان و اختصاص ۳۵۰ میلیاردریال اعتبار، ادامه عملیات اجرایی این سد بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش جماران، حشمت بهمنی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات ساخت این سد در سال ۹۱ آغاز شد که با ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی به سبب مشکل اعتباری عملیات احرایی آن تعطیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با مکاتباتی که مسوولان استان و شهرستان برای حل مشکلات اعتباری و اجرایی شدن ساخت سد تاج امیر شهرستان دلفان با وزارت نیرو وسازمان بودجه و  برنامه ریزی کشور انجام شد خوشبختانه با حل مشکل اعتباری ، عملیات سد از سر گرفته خواهد شد.

بهمنی گفت: این سد نقش مهمی در توسعه کشاورزی منطقه دارد و بیش از یکهزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی دیم منطقه را آبی خواهد کرد.

به گفته وی سد تاج امیر به صورت خاکی با هسته رسی احداث می شود و طول تاج سد۲۲۵ متر و عرض آن هشت متر با ۵۰ متر ارتفاع می باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سد تاج امیر دلفان تاج امیر سد تاج امیر اختصاص اعتبار اعتبار دلفان سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تاج امیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد