Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ثبت نام وام تحصیلی دانشجویی در نیم سال از 30 مهر آغاز شده است و 15 آذر آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت این وام است.
به گزارش خبرگزاری آریا، ثبت نام وام تحصیلی دانشجویی در نیم سال اول آغاز شده است.
وام تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی یک میلیون و 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان در هر نیمسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هر نیم سال به دانشجویان وام تحصیلی ارائه می کند که مبلغ این وام در نیم سال جاری افزایش یافته است.
براساس زمان بندی ثبت نام وام‌های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400 - 1399، وام تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی یک و نیم میلیون تا 2 میلیون تومان در هر نیمسال است.
دانشجوی روزانه دانشگاه‌های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای می توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند.به دانشجویان متأهل با ارائه سند تأهل حداکثر مبلغ و به دانشجوی مجرد، حداقل مبلغ وام تحصیل تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهلت ثبت نام وام تحصیلی نیم سال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می شود. اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر 6080762

دیگر خبرها

  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده به تعویق افتاد
  • پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد