Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقجی روزنامه نگار و منتقد آل سعود که در دوم اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه به دست عوامل ریاض به طرز فجیعی به قتل رسید، به موضع گیری درباره انتخابات آمریکا پرداخت.   وی افزود: ما از برنده انتخابات انتظار داریم که تحقیق عادلانه ای درباره کشف زوایای قتل خاشقجی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خدیجه چنگیز اعلام کرد: نتایج انتخابات اینبار برای روح جمال خاشقجی مهم است. صرف نظر از اینکه چه کسی وارد کاخ سفید خواهد شد؛ من از پیروز انتخابات انتظار دارم که موضع منصفانه ای اتخاذ کند و تحقیق عادلانه و شفافی در قبال محمد بن سلمان به عمل آورد.   وی گفت: من هنوز هم خواهان تحقیق بین المللی درباره قتل جمال خاشقجی هستم.   القدس العربی گزارش داد: چند روز قبل خدیجه چنگیز شکواییه ای در یکی از دادگاههای آمریکا علیه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و افراد مظنون به دست داشتن در قتل خاشقجی ارائه داد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فضا به محیط ایده‌آل برای تحقیق در مورد بیماری سرطان تبدیل شده است؟

ایتنا - دانشمندان در اداره کل ملی هوانوردی و فضا در آمریکا (ناسا) بر این باورند که ماموریت‌های فضایی می‌توانند به پژوهش‌ها برای درمان بیماری سرطان کمک شایانی کند.
به گفته آنها زمینه تحقیق در مورد بیماری سرطان در فضا با توجه به این که سلول‌های بدن در آن به دلیل عدم وجود نیروی جاذبه سریع‌تر پیر می‌شوند بیش از روی سطح کره زمین فراهم است. فرانک روبیو، فضانورد آمریکایی در همین راستا در مدت حضورش در ایستگاه فضایی بین‌المللی در یک ماموریت تحقیقاتی در مورد سرطان شرکت کرد.

او از فضا به عنوان یک «محیط پژوهشی منحصر به فرد» یاد می‌کند. 

به گفته دانشمندان نه تنها سلول‌های بدن در فضا سریع‌تر پیر می‌شوند بلکه ساختار آنها نیز «خالص‌تر» است. بیل نلسون، مدیر ناسا می‌گوید که امکان بررسی ساختار سلول‌های بدن در فضا با توجه به عدم وجود نیروی جاذبه بیشتر وجود دارد. 

شرکت داروسازی مرک در همین راستا تصمیم گرفت که تحقیق‌هایی را در مورد تاثیر یک داروی ضدسرطان در ایستگاه فضایی بین‌المللی انجام دهد. 

مدیر ناسا می‌گوید هرچند تحقیق در مورد بیماری سرطان در فضا سابقه‌ای چهار دهه‌ای دارد اما این پژوهش‌ها طی سال‌های اخیر تحول‌های گسترده‌ای ایجاد کرده‌اند. 

به گفته وی تحقیق‌ها در مورد درمان سرطان در فضا باعث شده‌اند تا پزشکان و بیمارها بر روی سطح زمین از میان گزینه‌های درمان بتوانند انتخاب درست‌تری انجام دهند. 

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است که کشورش قصد دارد میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری سرطان را طی ربع قرن آینده به نصف کاهش دهد. بنا به آمار کاخ‌سفید به این ترتیب میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به سرطان چهار میلیون کاهش می‌یابد. 

بیماری سرطان دومین عامل مرگ و میر در آمریکا پس از بیماری‌های قلبی و عروقی است.

دیگر خبرها

  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!
  • چرا فضا به محیط ایده‌آل برای تحقیق در مورد بیماری سرطان تبدیل شده است؟