Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله احمدی‌کمرپشتی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: طرح توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفتی فقط مختص توزیع گاز مایع نیست بلکه سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به منظور الکترونیکی کردن هرگونه درخواست فرآورده نفتی طراحی شده که از سال‌ها قبل درحال اجراست و مردم کشاورزان صنایع صیادان و ... برای دریافت ذسوخت مورد نیاز خود به این سامانه مراجعه  ثبت‌نام و درخواست می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه ثبت نام تحویل الکترونیک گاز مایع شامل تمامی مصرف‌کنندگان کپسول گاز مایع در سراسر کشور می‌شود  ادامه داد: اجرای طرح ملی توزیع الکترونیک گاز مایع که از شهریور امسال نیز در تمامی استان‌ها آغاز شده، در استان هرمزگان نیز در مرحله ثبت‌نام قراردارد.

وی ادامه داد: نظارت بر قیمت کپسول‌های گازمایع براساس مصوبه هیات دولت وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز خود را موظف به تامین فرآورده مورد نیاز شرکت‌های موزع و تاسیسات گاز پرکنی می‌داند که با توجه به حضور دو پالایشگاه بزرگ در استان  و تدابیری که در زنجیره توزیع انجام داده‌ایم به تمامی ظرفیت‌های شرکت‌های موزع به موقع گاز مایع مورد نیاز ارسال می‌شود و در این زمینه وقفه و کمبودی نداریم.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همانگونه که در نام آن به صراحت آمده متولی توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی است که با توجه به قوانین موضوعه کشور از طریق درگاه اینترنتی تجارت آسان متقاضیان درخواست خود را ارایه می‌دهند که  با توجه به تجربه موفق و سهولت خرید مشتریان چندی پیش نفت سفید و اکنون درخواست گاز مایع  به این سامانه اضافه شده است.

احمدی کمر پشتی در ادامه در خصوص شیوه‌های ثبت‌نام متقاضیان گاز مایه در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی اظهارداشت: آن دسته از شهروندانی که واجد شرایط دریافت گاز مایع و نفت سفید هستند باید با مراجعه به سامانه newtejaratasan.niopdc.ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت سرپرست خانوار خود اقدام کنند.

وی افزود: سرپرست خانوار با کدملی و شماره تلفن همراه و کارت بانکی خود در سامانه طرح توزیع الکترونیک گاز مایع ثبت‌نام می‌کند و پس از انجام ثبت‌نام یک کد رهگیری به شماره سرپرست خانوار ارسال می‌شود و تا روزی که طرح اجرا می‌شود این کد باید ذخیره داشته باشند.

مدیرشرکت فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان توضیح داد: در زمان اجرای طرح، مشترک مورد نظر به سامانه مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت و شرکت موزع گاز مایع درخواستی مشترک را در اسرع وقت با قیمت مصوب دولتی تحویل می‌دهد و هیچ گونه هزینه اضافی برای مشترکان نخواهد داشت.

احمدی در پاسخ به اینکه چه تسهیلاتی در اجرای ثبت‌نام این طرح درنظرگرفته شده خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و به منظور سرعت در ثبت‌نام شهروندان میزهای خدمت در سراسر استان با حضور کارشناسان شرکت فرآورده‌های نفتی برای ثبت‌نام از شهروندانی که به هر دلیلی خودشان نمی‌توانند کار ثبت‌نام را انجام دهند، با همکاری فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاران مستقر شده است.

برچسب‌ها گاز رسانی هرمزگان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی هرمزگان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گاز رسانی هرمزگان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور الکترونیک گاز مایع فرآورده های نفتی توزیع الکترونیک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسن شجاعی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها دریافت کرده و از فعالیت افردی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: عامل تیراندازی در گرمسار دستگیر شد

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه ۱۱ تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار ۲۸۴ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که بصورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شد، کشف کردند.

شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را ۱۱۰ میلیارد ریال بر آورد کردند، تصریح کرد: در این راستا ۱۱ متهم دستگیر شدند که به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با سودجویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227330 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره