Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@16:58:01 GMT

بزوس امسال ۱۰میلیارد دلار سهام فروخت

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۷۶۲۵

بزوس امسال ۱۰میلیارد دلار سهام فروخت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جف بزوس فروش سهام را امسال نسبت به سال گذشته تسریع کرده است و پس از این که در فوریه سهامی به ارزش بیش از ۴.۱ میلیارد دلار فروخت، هفته جاری بیش از ۳.۱ میلیارد دلار دیگر از سهام شرکتش را به فروش رساند و مجموع سهامی که در سال ۲۰۲۰ فروخت را به بیش از ۱۰.۲ میلیارد دلار رساند؛ در حالی که سال گذشته ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیارد دلار سهام فروخته بود.

با وجود فروش اخیر، بزوس همچنان سهام آمازون به ارزش حدود ۱۷۰ میلیارد دلار را در اختیار دارد و ثروتمندترین فرد جهان شناخته می شود.

بر اساس گزارش شبکه CNBC،  بزوس پیش از این گفته بود هر سال حدود یک میلیارد دلار از سهام آمازون را برای تامین مالی استارتاپ موشکی "بلو اوریجین" خواهد فروخت. مدیرعامل آمازون در فوریه صندوق زمین به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را برای مبارزه با پیامدهای تغییرات جوی راه اندازی کرد که به دانشمندان، فعالان و سایر سازمانها کمکهای مالی خواهد کرد.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جف بزوس سهام آمازون سهام بازار سهام آمازون جف بزوس سهام آمازون قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت انتخابات آمریکا میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، حدود ۷ ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان همه چیز حکایت از این دارد که رقابت در انتخابات آبان ماه میان ترامپ و بایدن خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

الکس لیری تحلیلگر سیاسی آمریکایی معتقد است رقابت دوباره این دو نفر در انتخابات برای مردم آمریکا ناخوشایند است.

او می‌گوید: ما از نظرسنجی‌ها و همینطور صحبت‌هایی که با رای دهندگان داریم می‌فهمیم که مردم آمریکا واقعا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ در انتخابات خسته و دلزده هستند، اما خب مردم آمریکا مصرف کننده چیزی هستند که برایشان آماده شده است.

در این شرایط مشکلاتی از جمله ناتوانی جسمی و ذهنی بایدن و همینطور بحران ورود سیل آسا و مدیریت نشده مهاجران مورد انتقاد جدی جامعه آمریکا قرار دارد و به ویژه عملکرد ضعیف اقتصادی و افزایش نرخ تورم باعث ریزش آراء جو بایدن شده است.

آرون زیتنر فعال رسانه‌ای آمریکایی می‌گوید: مردم هنوز از تورم عصبانی هستند و البته موضوع فراتر از یک عصبانیت است و به یک نارضایتی عمومی در کشور تبدیل شده است.

نظرسنجی جدیدی که خبرگزاری رویترز به همراه موسسه اپسوس انجام داده است نشان داد که پایگاه ترامپ در افکار عمومی آمریکا حتی از بایدن هم ضعیف‌تر است. بر این اساس آرای بایدن ۴۱ درصد و آرای ترامپ فقط حدود ۳۷ درصد پیش بینی می‌شود.

آرون زیتنر در این باره می‌گوید: ما می‌دانیم که این دو نامزد یعنی ترامپ و بایدن به طور گسترده‌ای نامحبوب هستند و بیشتر مردم آمریکا این دو انتخاب را دوست ندارند؛ بنابراین هنوز بخش زیادی از مردم آمریکا درباره انتخابات بلاتکلیف هستند.

نظرسنجی جدید موسسه یو گاو نشان داد ۵۷ درصد از آمریکایی‌هایی که در انتخابات قبلی ریاست جمهوری این کشور به جو بایدن رای داده بودند معتقدند که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب نسل کشی شده و دولت آمریکا نباید از این رژیم حمایت می‌کرد. این وضعیت افکار عمومی آمریکا در حالی که فقط حدود ۷ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور باقی مانده برای جوبایدن خبر خوبی نیست.

 

اظهارات:
الکس لیری - تحلیلگر سیاسی در آمریکا
آرون زیتنر- فعال رسانه‌ای در آمریکا

دیگر خبرها

  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود