Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سجاد دده‌جانی، در بازدید از انبارهای گمرک بازرگان که با حضور جمعی از معاونین و مدیران ادارات  امور مالیات، اموال تملیکی و گمرک انجام شد اظهار داشت:مسئولان مربوطه در اموال تملیکی برای  جلوگیری از تضییع حقوق عمومی و دولت هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف کالاهای متروکه و رسوبی که بعضا سالیان سال در انبارهای گمرک جمع شده‌اند، اقدام لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  رعایت ضوابط و مقررات مربوط به واردات و صادرات کالاها، نحوه ثبت سفارش، ترخیص کالا، جلوگیری از خروج کالاهای ممنوعه و غیره ضروری است.

سرپرست بازرسی‌کل  آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هرگونه قصور و کم کاری از ناحیه کارمندان و کارکنان دولتی که منجر به قاچاق کالا، ارز، سوخت و غیره شود، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی گمرک قاچاق کالا مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ایزدی مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اولین مزایده امسال این سازمان، گفت: در فروردین‌ماه مزایده اموال منقول به شماره ۲۰۷ برگزار شد که ارزش آن یک هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان است؛ همچنین این مزایده از سوم اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۱ همین ماه مهلت دارد که در این مزایده ۲۱۵ پارتی کالا عرضه شده که هفت هزار تن آن چای است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در ادامه تاکید کرد: این مقدار چای با همکاری سازمان استاندارد نمونه‌برداری و به تأیید سازمان غذا و دارو رسید است.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان و بازرگانان می‌توانند در این مزایده شرکت و چای را خریداری کنند ۲ ماه به تولیدکنندگان با تأیید وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده می‌شود تا بعد از برنده شدن مبلغ را واریز کنند و برای آن ضمانت‌نامه بانکی گرفته می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه پنج هزار تن چای دیگر نیز در مزایده بعدی به فروش گذاشته خواهد شد، گفت: در مجموع ۳۵ هزار تن چای بود که ۱۷ هزار تن در استان تهران و بقیه در استان هرمزگان است که به سرعت بعد از مجوزهای استاندارد و سازمان غذا و دارو تعیین تکلیف می‌شود.

ایزدی با اشاره به اینکه ۱۶ میلیارد تومان ارزش حراج خرده‌فروشی در سال گذشته بود، بیان کرد: سامانه حراج خرده‌فروشی برای شفافیت در عرضه و دسترسی برای مصرف خانگی در خردادماه سال گذشته آغاز شد.

وی در پایان گفت: به دنبال ارسال پستی کالاهای فروخته شده هستیم تا هزینه‌ها برای مردم کاهش پیدا کند.

کد خبر 6088183 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات