Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه این بار کوکه را به تیم ملی اسپانیا دعوت کرده است

تیم ملی اسپانیا در بازی های ملی نوامبر 2020، ابتدا در دیداری دوستانه برابر هلند قرار می گیرد و سپس در لیگ ملت های اروپا باید به مصاف سوئیس و آلمان برود. در همین راستا لوئیز انریکه 25 بازیکن را به اردوی لاروخا دعوت کرده که بازهم خبری از سائول نیگز نیست اما کپا آریزابالاگا با وجود نیمکت نشینی و سرخیو بوسکتس با وجود عملکردی نه چندان جالب، در لیست انریکه جای گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون فوتبال اسپانیا، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا به شرح زیر است: 

دروازه بانان کپا آریزابالاگا، داوید دخیا، اونای سیمون مدافعان سرجی روبرتو، خسوس ناواس، سرخیو راموس، اریک گارسیا، پائو تورس، اینیگو مارتینز، خوزه گایا، سرخیو رگیلون هافبک ها

رودری، سرخیو بوسکتس، فابین رویز، سرخیو کانالس، میکل مرینو، کوکه، مارکوس یورنته

مهاجمان آداما ترائوره، دنی اولمو، فران تورس، جرارد مورنو، آلوارو موراتا، آنسو فاتی، میکل اویارزابال

همچنین بخوانید:

لیست تیم ملی آلمان برای بازی با جمهوری چک، اسپانیا و اوکراین اعلام شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم

در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسلونا در ورزشگاه مونتجوئیک در حالی میزبان پاری سن ژرمن بود که در بازی رفت با نتیجه سه بر دو پیروز شده بود، اما پاریسی‌ها توانستند در بازی برگشت با نتیجه چهار بر یک پیروز و راهی دور بعد شوند.

بارسا در این بازی گل اول را زد. رافینیا که در بازی رفت دو گل زده بود، در این مسابقه هم در دقیقه ۱۲ روی حرکت و پاس زیبای یامال، گل نخست را وارد دروازه دوناروما کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بارسایی‌های حاضر در ورزشگاه که به وجود پیروزی در بازی رفت و یک گل زودهنگام در بازی برگشت، سر از پا نمی شناختند، با یک حرکت غرق در سکوت شدند. در دقیقه ۲۹ در یکی از معدود حملات پاری سن ژرمن در حالی‌که خط دفاعی بارسا کمی جلو کشیده بود، با پاسی از سمت چپ، بارکولا از مدافعان بارسا فرار کرد و صاحب توپ شد. او که در حال ورود به محوطه جریمه بود، با خطای آرائوخو در لبه باکس، سرنگون شد و به زمین افتاد. داور بلافاصله کارت قرمز را از جیبش درآورد و آرائوخو را اخراج کرد.

با این اخراج روند بازی کاملا تغییر کرد و پاریسی‌ها سرا پا حمله شدند. در دقیقه ۴۰ بازی روی حمله‌ای از پاری سن ژرمن بارکولا توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد. توپ از امباپه و مدافعان بارسا گذشت و به سمت راست رفت، جایی که دمبله با یک ضربه زیبا به طاق دروازه بازی را مساوی کرد.  با این گل دمبله بدون توجه به جو و فضای منفی‌ای که بارسایی‌ها برایش ایجاد کرده‌اند دومین گلش را (بعد از گلزنی در بازی رفت) هم مقابل تیم سابقش به ثمر رساند و آمار جالب ۲ بازی برابر بارسا و ۲ گل را ثبت کرده. این در حالی است که او در ۳۳ بازی با سایر تیم‌ها فقط یک گل به ثمر رسانده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اما شاگردان انریکه نیمه دوم را هم با توجه به داشتن یک یار اضافه هجومی کار کردند و سه گل دیگر زدند. ویتینا در دقیقه ۵۴ و امباپه در دقایق ۶۱ (پنالتی) و ۸۹ دیگر گل‌های پاری سن ژرمن را زدند تا لوئیز انریکه سال‌ها پس از خلق معجزه نیوکمپ و پیروزی شش بر یک مقابل پاری سن ژرمن به عنوان سرمربی بارسا، این بار در قامت سرمربی پاری سن ژرمن در شهر بارسلون مقابل تیم سابقش کامبک بزند و تیمش را راهی نیمه نهایی کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کپا آریزابالاگا عامل اصلی پیروزی رئال برابر سیتی
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • انریکه و ناصر باعث نابودی امباپه شدند!