Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهراً بناست تمام ادعاهای حداقل ۱۰۰ سال اخیر رنگارنگ در آمریکا در همین ۲ روز رنگ ببازد و نشان دهد که لیبرال-دموکراسی آمریکایی تاچه میزان دچار خلاف‌گویی و تناقض‌گویی است.

به گزارش مشرق، پس از تناقض‌های سنگین اوباما و توییتر در قیاس مواجهه‌اش با انتخابات کشورهایی مانند ایران و انتخابات اخیر آمریکا، رسانه‌های بزرگی مانند نیویورک تایمز و سی‌ان‌ان و تایم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هم به مخمصه بزرگی افتاده‌اند!

این رسانه‌ها که برای دیگران مستمراً از ضرورت عدم «قضاوت» سخن می‌گفتند و تاکید می‌کردند که کار رسانه فقط «روایت» است، حالا در این چالش روایت-قضاوت، پا را فراتر از داوری نهاده و عملاً به بیانیه‌نویس تبدیل شده‌اند.

نیویورک تایمز در پوشش سخنرانی ترامپ که می‌گفت سیستم انتخاباتی آمریکا فاسد است و علیه او تقلب شده، به جای آنکه همچون تجویزهایش برای دیگران، فقط روایت کند، در اینستاگرامش خبری نوشته که بیش از هرچیز به بیانیه شدیداللحن شباهت دارد. نیویورک تایمز در خط به خط عباراتش، ادعاهای ترامپ را  «شدیداً دروغ» و «انگ‌آلود»، «توهم توطئه»، «افترا»، و به «لحاظ شناختی متناقض» توصیف کرده و در نهایت هم صراحتاً نوشته است  که چون برخی رسانه‌های آمریکایی دیدند ترامپ دروغ می‌گوید سخنرانی رئیس‌جمهور را قطع  کردند و مجریها سعی کردند سخنان او را اصلاح‌کنند!

تایم هم در اینستاگرام خود همین رویکرد را به خرج داده و مدام صحبت‌های ترامپ را «دروغ» برچسب‌گذاری کرده است.

فارغ از اینکه در هر موردی، کدام طرف در این نزاع آمریکایی درست یا غلط می‌گوید، آنچه از اهمیت بالاتری برخوردار است اینکه، بسیاری از ادعاهای آنها از حوزه سیاست گرفته تا رسانه و شبکه های اجتماعی و آزادی و ... در ظرف دو روز دود شده و به هوا رفته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ انتخابات آمریکا ترامپ جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز