Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@02:31:36 GMT

توزیع پنج هزار بسته غذایی در حاشیه شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۸۲۶۱

توزیع پنج هزار بسته غذایی در حاشیه شهر مشهد

پنج هزار بسته غذایی در دهمین رزمایش تعاون و احسان مومنانه خیریه آبشار عاطفه ها بین محرومان و نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مسوول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد  گفت: این بسته‌ها  هر یک به ارزش ۳.۵ میلیون ریال و در مجموع به ارزش ۱۷.۵ میلیارد ریال است که در مناطق محروم مشهد توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ملیحه محمدی در این مراسم که در ورزشگاه امام رضا(ع برگزار شد، افزود: این موسسه خیریه در اجرای فرمان رهبری برای گسترش نهضت تعاون و دستگیری از نیازمندان، کمک‌های مومنانه را در دستور کار قرار داده که این اقدامات با مشارکت نیکوکاران از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹  قوت بیشتری یافته است. وی ادامه داد: در هر بسته ۱۰ قلم ماده غذایی از جمله یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج، روغن خوراکی، ماکارونی، رب و سویا وجود دارد. مدیر مسوول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در مشهد گفت: مشارکت خیران برای حمایت از نیازمندان در وضع موجود،تاییدی بر حس وحدت و همدلی نیکوکاران در یاری محرومان است. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد حاشیه شهر بسته معیشتی آبشار عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته معیشتی بین مهاجرین افغانستانی + فیلم

 بسته‌های معیشتی میان مهاجرین افغانستانی خراسان رضوی توسط خیّریه امام جواد (ع) توزیع شد.

به همت این موسسه خیریه مهاجرین افغانستانی ۲ هزار بسته کمک معیشتی در قالب طرح موتسارت و همدلی با مهاجرین افغانستانی در مشهد توزیع شد.

به گفته مسئولان این موسسه همزمان در قالب این طرح ۱ هزار بسته معیشتی در کابل و ۳ هزار بسته معیشتی در هرات نیز توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان
  • توزیع بسته معیشتی بین مهاجرین افغانستانی + فیلم
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد