Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار قزوین گفت: نباید به کامیون بدون بارنامه مجاز اجازه تردد در گمرک قزوین داده شود تا از این طریق امکان رصد کالاهای خارج‌شده و مبارزه با قاچاق کالا میسر شود. - اخبار استانها -

علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره مشکلات بارگیری و باربری از گمرک استان قزوین اظهار داشت: متاسفانه فقط 28 درصد کامیون‌های باربری که از گمرک قزوین خارج می‌شوند، بارنامه از شرکت‌های مجاز باربری دارند که آمار قابل‌ توجه و نگران‌کننده‌ای در حوزه حمل‌ونقل استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت کنترل بارنامه‌های مختلف گمرک توسط نیروی انسانی و دستگاه‌های هوشمند اضافه کرد: در جلسه اخیر شورای حمل‌‌ونقل استان قزوین تصمیم گرفتیم که افرادی به صورت خاص در خروجی‌های گمرک استان قزوین مستقر شوند و با کمک دوربین و سامانه‌های هوشمند بارنامه‌های مختلف را کنترل کنند.

فرخزاد ادامه داد: همچنین ماموران گمرک باید در مورد کنترل واقعی‌ بودن این بارنامه‌ها حتماً آموزش‌های لازم را ببینند و اگر نیاز است روی بارنامه‌های مجاز هولوگرام نصب شود تا پلیس راه و نیروی انتظامی بتوانند بارنامه‌های جعلی را بلافاصله تشخیص دهند و جلوی عبور کامیون‌های حاوی چنین بارهایی را بگیرند.

اجرا طرح ناوگان حمل‌ونقل عمومی از سال آینده در قزوین آغاز می‌شودوضعیت حمل‌ و نقل عمومی قزوین ساماندهی شودسیستم حمل‌ونقل عمومی قزوین به‌روزرسانی می‌شود

رئیس شورای حمل‌و‌نقل استان قزوین با تاکید بر لزوم ساماندهی شرکت‌های باربری در استان قزوین گفت: با رصد و پایش مرتب و مستمر این شرکت‌ها امکان قاچاق کالا در سطح استان تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و تجربه‌های جهانی هم نشان داده که بهترین راه برای مبارزه با قاچاق کالا کنترل حمل‌ونقل آن از مبدا است.

فرخزاد افزود: باید مشکلات اقتصادی و معیشتی فعالان حوزه حمل‌ونقل را برطرف کنیم تا گرایش به ایجاد اعمال غیرقانونی و قاچاق کالا در این قشر کمتر شود. ضمن اینکه میزان تخلفات این حوزه در استان قزوین نسبت به استان‌های همجوار خیلی کمتر است.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق کالا قاچاق استانداری قزوین قاچاق کالا قاچاق استانداری قزوین استان قزوین قاچاق کالا حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، قاضی تعزیرات حکومتی استان در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار خبرگزای صداوسیما گفت : نداشتن مجوز فعالیت درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و  بکارگیری افراد فاقد صلاحیت و تخصص ،  از تخلفاتی بود که موجب پلمب این موسسه شد.   

بابایی فر افزود: تعزیرات برابر قانون تا اطلاع ثانونی تمامی ملزومات داخل این کلینیک غیرمجاز را ضبط می‌کند تا پس از تکمیل پرونده تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، این مرکز باید در مرحله نخست مجوز اخذ کرده و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز صلاحیت را احراز کند تا جواز فعالیت صادر شود، همچنین باید افرادی که متخصص و دارای صلاحیت هستند را جذب کند.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین 
  • جابه‌جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده‌های کشور
  • رشد دونیم برابری خروج اتباع غیر مجاز از استان قم