Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۰ (بزرگسالان) به تعویق افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات جودو قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۰ در رده سنی بزرگسالان که قرار بود ۲۶ تا ۲۹ نوامبر (۶ تا ۹ آذر ماه) به میزبانی اولان باتور مغولستان برگزار شود، به دلیل اوج گیری دوباره ویروس کرونا به تاریخ دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز کنفدراسیون جودو آسیا و فدراسیون مغولستان، تصمیمی برای تاریخ جدید این پیکارها اتخاذ نکرده اند و تاریخ جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در حالی که قرار بود تیم ملی جودو کشورمان با 11 ورزشکار بامداد پنجشنبه 30 فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم دبی شود و از آنجا به هنگ‌کنگ پرواز کند، اما بارش باران و وقوع سیل در کشور امارات تمام پروازهای بین‌المللی را لغو کرد.

پس از این اتفاق مسئولان فدراسیون جودو با هماهنگی با مسئولان اتحادیه جودو آسیا برای ساعت 18 روز گذشته (پنجشنبه - 30 فروردین ماه) مجدداً اقدام به تهیه بلیت کردند، اما باز هم پرواز لغو شد.

لغو پروازهای امارات برای چند بار در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز (جمعه - 31 فروردین ماه) و پس از 30 ساعت انتظار تیم ملی جودو ایران از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

سی‌ودومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی آسیا از یکم تا چهارم اردیبهشت ماه در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • سیل دبی بازهم برای ورزش ایران دردسر شد
  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا