Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@14:52:08 GMT

ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل سایپا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۸۷۷۰

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز مشخص شد.

ترکیب 11 نفره پرسپولیس برای بازی امروز مشخص شده است.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف سایپا خواهد رفت. بر این اساس ترکیب سرخپوشان مشخص شده که به شرح زیر است:

حامد لک، محمدحسین کنعانی، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز (به وقت تهران) در ورزشگاه هائومارک تایلند به مصاف تیم ملی افغانستان خواهد رفت که سرمربی ایرانی روی نیمکت دارد.

وحید شمسایی در مسابقه امروز مقابل افغانستان، تیم ملی را با ترکیب باقر محمدى، محمدرضا سنگ‌سفيدى، مهدى كريمى، سالار آقاپور و بهروز عظيمى وارد زمین کرده و به دنبال کسب پیروزی در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا است.

شاگردان وحید شمسایی در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا بازی فینال را واگذار کردند و نتوانستند مقابل ژاپن به قهرمانی دست پیدا کنند که امیدوار است در تایلند با جام به کارشان پایان بدهند.

فوتسالیست‌های ایران در حالی بازی امروز مقابل افغانستان را آغاز می‌کنند که ستاره‌هایی مثل علی‌اصغر حسن‌زاده، سعید احمدعباسی و مسلم اولادقباد در جمع نفرات اصلی دیده نمی‌شوند که البته اولادقباد آسیب دیدگی دارد.

بزرگترین غایب تیم ملی فوتسال ایران هم حسین طیبی، ستاره لژیونر است که بخاطر آسیب دیدگی در جام ملت‌ها حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها