Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، فراز و نشیب منچستریونایتد در رقابت‌های فصل جاری سبب شده است تا جایگاه اولگنار سولسشایر در این تیم متزلزل شود. شکست 3 بر یک مقابل کریستال‌پالاس، باخت تحقیرآمیر 6 بر یک در اولدترافورد مقابل تاتنهام، شکست یک بر صفر خانگی مقابل آرسنال و باخت 2 بر یک مقابل استانبول باشاک‌شهیر در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا مدیران باشگاه منچستریونایتد به فکر گزینه جانشینی برای سرمربی نروژی خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس گزارش نشریه «منچستر ایونینگ نیوز»، سران باشگاه منچستریونایتد مائوریسیو پوچتینو را به‌عنوان جانشین اولگنار سولسشایر در نظر دارند و حتی در این راستا با این سرمربی آرژانتینی تماس هم گرفته‌اند. طبق این گزارش، سرمربی پیشین تاتنهام در ماه دسامبر برای هدایت منچستریونایتد ابراز تمایل کرده بود و هنوز هم نظر او در این مورد تغییر نکرده است.

 

براساس ادعای «منچستر ایونینگ نیوز»، مدیران باشگاه منچستریونایتد تا پیش از شکست شیاطین سرخ مقابل استانبول باشاک‌شهیر حمایت خود از سولسشایر را اعلام کرده بودند و برنامه‌ای برای اخراج زودهنگام سرمربی نروژی‌شان نداشته‌اند، اما در صورتی که منچستر در بازی روز یکشنبه خود مقابل اورتون تن به شکست بدهد، احتمال اخراج او وجود دارد.

 

 

 

پوچتینو 48 ساله از سال 2014 هدایت اسپرز را بر عهده داشت و با وجود اینکه نتوانست با این تیم به‌عنوان قهرمانی برسد، اما اسپرز را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های انگلیس کرد. تاتنهام با سرمربیگری این مرد آرژانتینی، یک بار نایب قهرمان لیگ برتر شد و دو بار هم در جایگاه سوم فصل را به پایان برد.

 

گفته می‌شود در صورتی که این سرمربی آرژانتینی هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد، تمایل دارد چند بازیکنی که در زمان حضورش در تاتنهام با آنها کار کرده است را به اولدترافورد بیاورد. این بازیکنان عبارتند از دله آلی، هری وینکس، جیووانی لوسلسو و توبی آلدرویرلد.

 

منچستریونایتد در حال حاضر با کسب هفت امتیاز از شش بازی اول خود، در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: منچستریونایتد پوچتینو سولسشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امشب در ورزشگاه امارات از چلسی میزبانی خواهد کرد.

دربی لندن بین این تیم‌ها درحالی برگزار می‌شود که هر کدام از آن‌ها شرایط متفاوتی دارند. آرسنال که به تازگی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ حذف شده، در هفته گذشته مقابل ولورهمپتون برنده شده و در کورس کسب عنوان قهرمانی است.

آرسنال با تفاضل گل بیشتر نسبت به لیورپول پیش از بازی امشب در صدر جدول رده بندی قرار دارد و منچسترسیتی هم با یک بازی و یک امتیاز کمتر بعد از لیورپول در رده سوم قرار دارد.

در طرف مقابل چلسی بعد از شکست در بازی حساس مقابل منچسترسیتی به این رقابت رسیده است. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با نتیجه 1-0 در نیمه نهایی جام حذفی شکست خورده و شانس کسب این جام را از دست دادند.

چلسی در فاصله 13 امتیازی با تاتنهام رده پنجمی، شانس کمی برای کسب سهمیه‌های اروپایی دارد اما تلاش می‌کند در بازی‌های باقی مانده فصل نتایج بهتری کسب کند.

ترکیب دو تیم برای بازی امشب به شرح زیر است:

آرسنال: داوید رایا، بن وایت، ویلیام سالیبا، گابریل ماگالائش، تاکه‌هیرو تومیاسو، دکلان رایس، توماس پارتی، مارتین اودگارد، بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد، کای هاورتز

چلسی: جورجه پتروویچ، آلفی گیلکریست، اکسل دیساسی، بنوا بادیاشیله، مارکو کوکوریا، مویسس کایسدو، انزو فرناندز، کانر گالاگر، نونی مادوئکه، نیکلاس جکسون، میخایلو مودریک

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!