Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، فیلم اشک های پدر شیما دختری که حدودا 2 سال پیش ناپدید شده بود خبر از اعتراف کفتار شیطان صفت داد.

پدر شیما چندی پیش با حضور در دفتر رکنا از روند پرونده دختر دلگیر بود و حتی گفت که یک مرتبه تا 2 قدمی اثابت ربودن دخترم توسط بهلول پیش رفتم اما با کم کاری مامور آگاهی این اتفاق رخ نداد.

ماجرا قتل شیما چیست؟

پدر شیما گفت: ناپدید که نه، ربوده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخترم 3 مرتبه از خانه فرار کرد نخستین فرار او مرداد ماه سال 98 رقم خورد. آن روز توانستیم شیما را در خانه یکی از دوستانش پیدا کنیم و به خانه برگردانیم. دوستی که شیما در خانه اش پناه گرفته بود از سوی پدر اعدامی و از سوی مادر توزیع کننده شیشه است. دو هفته بعد شیما برای بار دوم از خانه فرار کرد شیما را دوباره یافتم اما با این فرق که شیما به موادمخدر شیشه آلوده شده بود. تصمیم گرفتم خیلی مراقب شیما باشیم و تا زمانی که شیشه از سرش بیرون رود در خانه را به رویش قفل کردم و با مشاوره قصد حل کردن مشکلش را داشتم.

شیما پس از اینکه از خانه مان در نارمک به پایانه بیهقی رفته بود از طریق مغازه اسباب بازی فروشی در همان نزدیکی به مادرش زنگ زد و سراغ من را گرفته بود و هرچه مادرش التماس او را می کند که برگردد تلفن را قطع کرد و همین آخرین تماس ما با شیما بود.

پس از شکایت و اعلام فقدانی شیما، ماموران پلیس آگاهی پایگاه چهارم سید خندان شماره ای که دخترم با مادرش تماس گرفته بود را ردیابی کردند و به مغازه اسباب بازی فروشی در نزدیکی پایانه رسیدند. صاحب اسباب بازی فروشی تایید کرد دخترم آنجا بوده و پس از بیرون رفتن از مغازه به سمت پایانه رفته است.

با چک کردن دوربین های مداربسته مشخص شد دخترم ساعت 2 بامداد روی یکی از نیمکت های پایانه و مقابل رستوران شبانه روزی نشسته بود و حتی دوربین رستوران تصویر دخترم را ضبط کرده است. در فیلم دوربین مداربسته دیده می شود شیما درحال گریه کردن بوده که پیرمردی کنار او نشسته و پس از 40 دقیقه صحبت با او، شیما را سوار خودرویش کرد و دیگر مشخص نبود چه بلایی سر دخترم آمده است.

پدر شیما ادامه می دهد: سراغ دخترم را از هرشخصی که آنجا بود گرفتم که در آخر صاحب رستوران سر رسید و خطاب به من گفت که دخترت با شال صورتی و کوله پشتی از خانه فرار کرده است؟

به او گفتم بله، دخترم را دیده اید؟ سپس عکس شیما را به آن جوان نشان دادم.

صاحب رستوران وقتی عکس شیما را دید نگاهی به من کرد و گفت: دخترت روی همین نیمکت پایین نشسته بود که "حاج محمود" او را با خودش برد. فیلم را به صاحب رستوران نشان دادم و گفتم: حاج محمود، این شخص را می گویید؟

متاسفانه آن جوان صحبت هایی کرد که دست و پایم شروع به لرزیدن کرد. او گفت: حاج محمود اسم واقعی اش "بهلول" است، شغل او راننده تاکسی نما، اما در اصل ماده مخدر شیشه می فروشد. بهلول درعین حال مغز زنان و دختران شهرستانی یا تهرانی را شست وشو می دهد که به هر دلیلی از خانه خارج شده اند و پایشان به پایانه بیهقی باز شده است. زمانی که دختر شما همراه بهلول به راه افتادند سریعا مقابل بهلول ایستادم و به او گفتم که این دختر خیلی کوچک است، این کار را نکن؛ اما بهلول به حرفم توجهی نکرد و گفت که این دختر تاکسی می خواهد قرار نیست اتفاقی رخ دهد.

"باتوجه به سرنخ های موجود پلیس بهلول را به آگاهی سیدخندان احضار کرد و پس از یک بازجویی  او آزاد شد!."

بهلول به ماموران پلیس گفته بود که شیما را در چهارراه نظام آباد پیاده کرده است. اما اینطور نبود، همان لحظه که بهلول در پلیس آگاهی این دروغ ها را سرهم می کرد، شیما در خانه این شیطان زندانی بود.

پدر شیما گفت: افسر پرونده پس از بازجویی از بهلول او را رها کرد و خطاب به من گفت که فکر نمی کنم این فرد دخالتی در این پرونده داشته باشد. من که حسابی تعجب کرده بودم وقتی دلیل اینکه چرا اینچنین فکر می کند را جویا شدم، گفت: او آدم حسابی است زن وبچه اش در ترکیه  زندگی می کنند و حتی اول کد تلفن همراه اش با یک شروع می شود‍!! این حرف ها را که شنیدم درخواست کردم پرونده شیما را به اداره 11 آگاهی مرکز انتقال دهند. 

 باید این موضوع را اضافه کنم؛ زمانی که بهلول برای نخستین بار به آگاهی سیدخندان احضار شد با این فکر که با خودرویش به آگاهی می آید برادرم را مقابل اداره پلیس قرار دادم تا بهلول را تعقیب کند. اما هنگامی که بهلول از اداره پلیس بیرون آمد سریع به سمت موتورسواری که از قبل منتظرش بود رفت و متواری شد. 

پدر شیما می گوید: پرونده شیما در اداره 11 آگاهی تهران پیگیری شد و احضار بهلول برای آخرین مرتبه به پلیس آگاهی مرکز صورت گرفت. این بار کارآگاهان با ترفندهای تخصصی بهلول را به حرف آوردند و او مجبورش شد اعتراف کند. بهلول تایید کرد شیما، دختر من به مدت 45 روز در خانه اش زندانی بود و هرروز شیما را به ماده مخدر شیشه آلوده تر می کرد او حتی گفت: روزی که اولین بار به آگاهی سیدخندان احضار شدم شیما در خانه ام زندانی بود.

قاتل بلاخره اعتراف کرد

پدر شیما در نخستین گفتگویش پس از باخبر شدن از قتل دخترش توسط بهلول 62 ساله به خبرنگار رکنا گفت: قاتل سه روز پیش به قتل شیما اعتراف کرد و گفته که جسد دخترم را در روستای زادگاهش در کلیبر آذربایجان شرقی کنار رودخانه دفن کرده است. پلیس پس از اعتراف بهلول مداوم این منطقه را با بیل مکانیکی مشغول گشتن است اما به این خاطر که 2 سال از قتل شیما گذشته فکر نمی کنم هیچ چیز از دخترم باقی مانده باشد.

پدر شیما در ادامه گفت: قبل از دستگیری بهلول با دستور رئیس قوه قضاییه یکی از همکاران که در نزدیکی خانه بهلول ساکن است به من گفت که یک شب صدای فریاد زنی و شکستن شیشه های خانه بهلول توجه مان را جلب کرد. در ادامه مشخص شد این قاتل که با قرار وثیقه آزاد بود یک زن را در خانه اش مخفی کرده بود. یقین دارم بهلول سر زنان و دختران دیگر هم چنین بلایی را آورده است.

کاش زمانی که شیما هنوز در خانه قاتل زندانی بود پلیس خانه این شخص را می گشت؛ قاتل آدم ربایی کرده بود و چون دختر من در آن زمان زیر 15 سال داشت حکم این شخص قصاص صادر می شد و من فکر می کنم برای اینکه گیر نیافتد دست به چنین کار وحشیانه ای زده است.

اعدام هرچه سریعتر بهلول درخواست پدر داغدیده

پدر شیما که پس از هزاران کش و قوس های فراوان بلاخره قاتل دخترش به این جنایت اعتراف کرد پس از تشکر از رئیس قوه قضاییه، اعدام هرچه سریعتر بهلول 61 ساله را خواستار شد. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم شیطان فرار شیطان زندانی قتل قاتل پلیس زندانی جنایت اعدام اخبار حوادث پدر قاتل قتل اعتراف فیلم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ترامپ جرم ایران کرونا دختر معلم جو بایدن ماه دونالد ترامپ پدر شیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس

نادیا زکالوند: آرشیا گوسوامی چند سال پیش که توانست رکورد کوچکترین وزنه‌بردار هند در بخش ددلیفت را به نام خود ثبت کند، توجه دیگران را به خود جلب کرد. او در آن زمان، وزنه ۴۵ کیلوگرمی را بلند کرده بود.

آرشیا از همان زمان تاکنون تحت تمرین‌های سخت بوده است و اکنون توانست وزنه ۷۵ کیلوگرمی را که دو برابر وزن خود بود را بلند کند. تصویر این حرکت او که در خلال تمرین‌هایش انجام شد، در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخوردهای متعددی گرفته است.

بیشتر بازخوردها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و لقب نسخه زن هرکول را به او دادند. اما برخی از افراد هم درخصوص سلامتی او ابراز نگرانی کردند و معتقد بودند، بلند کردن چنین وزنه‌های سنگینی در سن او ممکن است سلامتی‌اش را به خطر اندازد.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت، «ممکن است آرشیا ۹ ساله باشد، اما با انجام دادن این تمرینات سنگین، استخوان‌های او ۷۸ ساله خواهند بود.» برخی هم معتقد بودند، ستون فقرات این کودک هنوز کاملا قوی نشده تا بتواند چنین فشارهایی را تحمل کند و ممکن است برای سلامتی او مضر باشد.

اما این دختر ۹ ساله چنان به وزنه‌بردای علاقه‌مند است که قصد ندارد، دست از این ورزش بردارد و خود را برای مسابقات در سن خود آماده می‌کند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897281

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس