Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:53:44 GMT

امیدواری امیری به تکرار درخشش مقابل سایپا

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۹۳۶۵

امیدواری امیری به تکرار درخشش مقابل سایپا

وحید امیری اینبار هم به عنوان مهاجم در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت و امیدوار به تکرار درخشش مقابل این حریف خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ملی پوش پرسپولیس طی فصول اخیر بارها به دلیل نیاز تیم مجبور به حضور در پست خط حمله شده و اتفاقا توانسته نمایش موفقی نیز از خود به جا بگذارد.

 

وحید امیری در فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سایپا موفق به گلزنی شد و اکنون نیز امیدوار است با تکرار این اتفاق در اولین گام از فصل بیستم، استارت امیدوارکننده ای را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیری در فصل گذشته در بازی رفت با ضربه ای آکروباتیک و اشتباه دروازه بان زننده یکی از گل های تیمش لقب گرفت و در بازی پایانی فصل نیز توانست بار دیگر مقابل این حریف گل بزند.باید دید این اتفاق در بازی این فصل نیز برابر سایپا تکرار خواهد شد تا این تیم به یکی از محبوب‌ترین تیم‌های امیری برای گلزنی تبدیل شود یا خیر.

 

وحید امیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، نساجی با یک گل تراکتور را در قائمشهر شکست داد. مازندرانی‌ها این پیروزی را تا حد زیادی مدیون دروازه‌بان خود هستند.

نساجی در این فصل روزهای پرماجرایی را در خط دروازه خود سپری کرده است. بعد از جدایی رشید مظاهری در نیم‌فصل اول، علیرضا رضایی جذب شد و با مصدومیت شدید او، نساجی سراغ یک گلر خارجی رفت.

لوآن پولی، دروازه‌بان برزیلی نساجی است که از ابتدای فروردین به این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر نساجی عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

این گلر پس از کلین شیت مقابل سپاهان در اصفهان، حالا مقابل تراکتور نیز دروازه خود را بسته نگه داشت. او در طول بازی بارها از بازیکنان تراکتور موقعیت‌های‌شان را گرفت و نقش پررنگی در پیروزی ارزشمند تیمش داشت.

اگر درخشش لوآن پولی در ۶ هفته پیش رو نیز ادامه پیدا کند این تیم می‌تواند امیدواری زیادی به بقا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید دقیقی به قضاوت وحید کاظمی
  • وحید محمدزاده: دیدار با تراکتور برای ما بازی مرگ و زندگی بود / فیلم
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم