Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:01:41 GMT

حرکت نفس‌گیر حامد لک در جریان بازی با سایپا

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۹۵۴۴

حرکت نفس‌گیر حامد لک در جریان بازی با سایپا

دروازه بان پرسپولیس در اولین نمایش خود در ترکیب پرسپولیس در اواسط نیمه اول حرکت خطرناکی روی خط دروازه کرد که البته منجر به گل برای حریف نشد.

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که بعد از سال‌ها ابراز تمایل برای حضور در پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی این شانس را به دست آورد، توانست در لیگ قهرمانان آسیا یک بازیکن تاثیرگذار برای سرخ‌ها تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش درخشان او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و مهار یکی از پنالتی های النصر عربستان در نهایت منجر به صعود سرخپوشان به فینال این رقابت ها شد.

 

لک اکنون در اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر، برابر سایپا قرار گرفته و در شرایطی که طی دقایق گذشته از بازی فرصت چندانی نصیب حریف نشده، نزدیک بود با یک اشتباه و روی غافلگیری دروازه این تیم را باز شده ببیند. پاس به عقب از سوی سیدجلال حسینی به حامد لک و اشتباه لحظه ای او روی خط دروازه نزدیک بود شرایط را برای رسیدن به گل توسط مهاجم سایپا فراهم سازد که در لحظه آخر او توپ را دور کرد و در اختیار مهدی شیری قرار داد.

 

لک با اینحال امیدوار است اولین حضورش در ترکیب تیم با یک کلین شیت شیرین همراه شود و باید دید تا پایان بازی قادر به انجام این مهم خواهد بود یا خیر.

پرسپولیس تهران حامد لک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران حامد لک حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی