Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبرت استیفنبرگ عضو کادر فنی آرسنال و تیم ملی ولز است و حضور گرت بیل در تیم ملی ولز زیر نظر او باعث شده ژوزه مورینیو احساس خوشایندی نداشته باشد

رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز به دلیل اتهامات مربوط به ضرب و شتم نامزدش، در بازی های ملی نوامبر 2020 روی نیمکت ولز نمی نشیند و دستیار او رابرت پیج موقتا هدایت ولز را برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دستیاران گیگز در تیم ملی ولز، آلبرت استیفنبرگ، دستیار میکل آرتتا در آرسنال است که حالا با غیبت گیگز، نقش مهم تری در کادر تیم ملی ولز خواهد داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام از این که گرت بیل و بن دیویس، دو بازیکن تیمش با یک مربی آرسنال کار کنند، چندان راضی نیست. ژوزه مورینیو در خصوص حضور دوباره گرت بیل در تیم ملی ولز و کار کردن با آلبرت استیفنبرگ گفت:

گیگز مقصر نیست و بابت غیبت او متاسفم. پیش تر من و گیگز در خصوص بازیکنان ولزی صحبت می کردیم. ما درباره بن دیویس صحبت کردیم اما در آن زمان صحبتی از گرت بیل نبود. ما با یکدیگر مشورت کردیم و قرار شد که احتمالا این بار بیل به تیم ملی دعوت نشود. در واقع یکی از مربیان تیم ملی ولز، مربی آرسنال نیز هست و این باعث می شود خیلی راحت نباشم. تیم های ملی باید مربیانی داشته باشند که به طور اختصاصی در خدمت آن ها باشند، نه این که از مربیانی استفاده کنند که برای باشگاه ها هم کار می کنند. شرایط بیل باید مدیریت شود و باید وضعیت ایمنی داشته باشد. بیل بازیکنی است که به مراقبت نیاز دارد و به قدر کافی در گذشته با مشکلات مصدومیت مواجه شده است. مربیان ولز باید دقایق بازی بیل را به خوبی مدیریت کنند و نگذارند که او خسته شود. 

همچنین بخوانید:

رایان گیگز در سه بازی آینده تیم ملی ولز، روی نیمکت نمی نشیند 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ولز ژوزه مورینیو گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجراهای سفری عجیب در قصه جزیره ناشناخته

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: ایام تعطیلات نوروزی در کنار برنامه‌های ویژه این ایام که بیشتر در دید و بازدید و مسافرت می‌گذرد، اوقات فراغتی را هم برای بسیاری فراهم می‌کند که یکی از گزینه‌های مناسب برای پر کردن بهینه این وقت‌های آزاد در تعطیلات نوروزی، مطالعه است. یکی از کتاب پیشنهادی برای معالعه در این ایام، کتاب «قصه جزیره ناشناخته» نوشته ژوزه ساراماگو با ترجمه محبوبه بدیعی است که در آن، نویسنده داستان سفری عجیب و افسانه‌ای را به تصویر می‌کشد که در آن مردی از پادشاه شهر خود می‌خواهد قایقی در اختیارش بگذارد تا بتواند در دریاها به دنبال یک جزیره ناشناخته بگردد.

ژوزه ساراماگو، نویسنده پرتغالی و برنده جایزه نوبل ادبیات

ژوزه ساراماگو، نویسنده پرتغالی و برنده جایزه نوبل ادبیات، در سال ۱۹۹۷ داستانی کوتاه منتشر کرد که به افسانه‌های جذاب قدیمی شباهت دارد و با نثری ساده و روان مفاهیم فلسفی، اجتماعی و عاشقانه خود را نیز در لابه‌لای حوادث و گفت‌وگوی شخصیت‌ها مطرح کرده است. داستان کتاب قصه جزیره ناشناخته از جایی آغاز می‌شود که مردی ساده و رویاپرداز نزد پادشاه می‌رود و از او تقاضای یک قایق می‌کند تا بتواند سوار بر آن، جزیره‌ای ناشناخته را بیابد. پادشاه که کنجکاو شده، از او می‌خواهد تا درباره این جزیره بیشتر سخن بگوید و حتی تلاش می‌کند که مرد را از تصمیمش بازدارد؛ چرا که معتقد است از قبل تمامی جزیره‌ها بر روی نقشه مشخص شده‌اند. با این حال مرد کوتاه نمی‌آید و با حمایت اهالی شهر و اعتراض‌هایی که صورت می‌گیرد، پادشاه قایقی را به او اعطا می‌کند. اما در این بین یکی از خدمتکارهای زن قصر نسبت به این ماجرا کنجکاو می‌شود و تصمیم می‌گیرد همراه با مرد به این سفر عجیب و شگفت انگیز برود. ژوزه ساراماگو در این داستان کوتاه به خوبی توانسته یک داستان عاشقانه فلسفی را تعریف کند که درون مایه‌هایی دینی نیز دارد و در میانه سفر اشاراتی به نخستین بخش از کتاب مقدس تورات یعنی باب ششم تا نهم سفر پیدایش نیز می‌شود. قصه جزیره ناشناخته بیش از آنکه درباره واقعی بودن و پیدا شدن جزیره باشد، درباره سفری‌ست که این زن و مرد ماجراجو و رویاپرداز آن را می‌پیمایند و در این مسیر دچار تحولات گوناگونی نیز می‌شوند.

در بخشی از کتاب قصه جزیره ناشناخته می‌خوانیم: « مرد پس از پیمودن راهی طولانی به بندر رسید. به بارانداز رفت و سراغ رئیس بندر را گرفت. همینطور که منتظر او بود، به اطراف نگاهی انداخت و به فکر فرو رفت که در میان کشتی‌هایی که به بارانداز بسته شده بود، کدام یک از آن او خواهد شد. می‌دانست که کشتی بزرگی نخواهد بود؛ دستخط پادشاه کاملا این نکته را کاملا روشن کرده بود و کشتی‌های بخاری و کشتی‌های باربری و کشتی‌های جنگی را کنار می‌گذاشت. آنقدر کوچک هم نمی‌توانست باشد که تاب تحمل طوفان و دریا را هم نداشته باشد. پادشاه در این مورد نیز با قاطعیت گفته بود که بایستی یک کشتی مطمئن و درخور دریا باشد. ان‌ها عین کلمات شخص او بود؛ بنابراین قایق‌های پارویی، لنج و بلم نیز خود به خود کنار گذاشته می‌شد.»

کد خبر 839808 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تعطیلات کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان نوروز کتابخانه، کتابخوانی، کتابداری کتاب - معرفی و نقد

دیگر خبرها

  • ببینید | دلخوری و ناراحتی سعید مهری از استقلالی‌ها، ماجرا چیست؟
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • جایگاه اسفناج در طب سنتی
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • ماجراهای سفری عجیب در قصه جزیره ناشناخته