Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل شهرک‌های کشاورزی کشور گفت: در حال حاضر امسال برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای ترویج کشت گلخانه‌ای و صادرات محصولات کشاورزی ۳۰۰ هکتار گلخانه در شهرک گلخانه‌ای مغان در حال احداث است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس آباد ، علی اشرف منصوری در بازدید از شهرک‌های گلخانه‌ای منطقه مغان اظهار داشت: در حال حاضر امسال برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای ترویج کشت گلخانه‌ای و صادرات محصولات کشاورزی 300 هکتار گلخانه در شهرک گلخانه‌ای مغان در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای تولید محصولات کشاورزی صادرات محور در تلاش هستیم افزود: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه شرکت های کشاورزی و به ویژه شهرک های گلخانه‌ای که یکی از آن‌ها شهرک بزرگ گلخانه‌ای 1 هزار و 600 هکتار که به عنوان پکیج بی نظیر در کشور است.

منصوری از آمادگی شرکت شهرک های کشاورزی برای حمایت از سرمایه گذاران خبر داد و تصریح کرد: شرکت شهرک های کشاورزی برای حمایت از سرمایه گذاران آمادگی کامل دارد و در این راستا به درخواست نمایندگان کمیسیون تخصصی کشاورزی مجلس حمایت از جذب سرمایه گذاران بومی در اولویت شهرک های گلخانه خواهد بود.

خریدار کشت و صنعت مغان به تصمیم هیئت داوری اعتراض کرد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: لزوم تسریع در روند تعیین و تکلیف کشت و صنعت مغان/ گمرک بیله سوار باید تقویت شود اراضی عشایر محدوده کشت و صنعت مغان سنددار می‌شود

مدیرعامل شهرک های کشاورزی کشور در ادامه بیان کرد: استان اردبیل رتبه اول جذب منابع بانک کشاورزی به طرح های سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر به خوبی حوزه کشاورزی در این منطقه رشد می‌کند و با زیر ساخت‌های فعلی تامین شده در حوزه گاز و برق توان توسعه این شهرک گلخانه‌ای را تا 500 هکتار داریم.

وی اظهار کرد: شرایط فوق العاده آبی و خاکی شهرستان پارس آباد بر هزینه تمام شده احداث گلخانه و نگهداری و تولید محصولات صادرات محور تاثیر بسیار بالا و مثبتی گذاشته است بنابراین محصولات شهرک گلخانه ای صادرات محور تعریف شده و وجود پایانه ای برای صادرات به کشور های همسایه شمالی بسیار کارساز خواهد بود.

انتهای پیام/146/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک های کشاورزی شهرک گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه تولید انواع گل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای افزایش تولیدات گلخانه‌ای بمنظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری به متراژ ۱۵۵۰ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
مسعود حبیبی افزود: انواع گل‌های فصلی (شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و...) و درختان و درختچه‌های زینتی (شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و.) برای افزایش سرانه فضای سبز در شهرکرد در این گلخانه‌ها تولید می شود.

دیگر خبرها

  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی