Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@12:25:53 GMT

کنایه وزیر خارجه آلمان به ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۹۶۸۹

وزیر خارجه آلمان گفت: در این شرایط، کسی که بنزین روی آتش بریزد، غیر مسئولانه عمل کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   "هایکو ماس" در مصاحبه با گروه رسانه‌ای فونکه افزود: بازندگان شایسته برای دموکراسی با اهمیت‌تر از پیروز شدگان پر درخشش هستند و در یک رقابت تنگاتنگ ممکن است فرد خود را در سمت بازندگان ببیند و این نشان می‌دهد از بین بردن شکاف‌های سیاسی چقدر اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر خارجه آلمان گفت: رئیس جمهور آینده هر چه بتواند لحن خود را آرام‌تر کند به همان نسبت به نفع کل آمریکا خواهد بود، زیرا این کشور فراتر از نمایش یک نفره است. برچسب ها: وزیر امور خارجه ، آلمان ، آمریکا ، ترامپ ، رئیس جمهور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر امور خارجه آلمان آمریکا ترامپ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی | به جای محکومیت اقدام مشروع ایران ...

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای آلمانی خود، در تشریح عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران عملیات حداقلی و دقیقی را علیه مراکز نظامی رژیم اسرائیل که از آنجا به سفارت کشورمان در دمشق حمله شده بود، انجام داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تقبیح مواضع حمایتی آلمان از رژیم صهیونیستی، افزود: اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده‌ خواهد بود.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است.

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان ساخت: امیدواریم تلاش‌ آلمان به جای محکومیت اقدام مشروع ایران، متمرکز بر توقف جنگ در غزه و برقراری صلح و امنیت پایدار از مدیترانه تا دریای سرخ باشد.

وزیر امور خارجه آلمان نیز در این تماس ضمن تاکید بر ضرورت انجام هر چه بیشتر گفتگوها در این دوران پُرمخاطره، اظهار داشت: تحولات اخیر باعث افزایش تلاطم شدید در منطقه شده و نشان می دهد تنش ها رو به افزایش است. لذا معتقدیم تلاش های مشترک ما باید متمرکز بر جلوگیری از گسترش دامنه تنش باشد.

بائربوک افزود: ما هر روز تلاش می‌کنیم که این جنگ پایان یابد و راه دستیابی به صلح پایدار نیز هموار شود.

کد خبر 844627 برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل ایران و آلمان

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آلمان به فلسطین اشغالی می‌رود
  • وزیر خارجه آلمان: اسرائیل در پاسخ احتمالی به ایران به قانون بین‌الملل پایبند باشد!
  • اگر رژیم اسراییل به ماجراجویی ادامه دهد، پاسخ گسترده خواهد بود
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی | به جای محکومیت اقدام مشروع ایران ...
  • امیرعبداللهیان: هدف ایران هشدار به اسرائیل است
  • دومین گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه آلمان
  • رایزنی وزیر خارجه آلمان با امیرعبداللهیان
  • رایزنی ویر خارجه آلمان با امیرعبداللهیان
  • دلداری آلمان به اسرائیل پس از حملات تنبیهی ایران
  • آلمان باز هم به اوکراین پاتریوت می‌دهد